Postel aneb Kde je Jenny?

277 41 1
                                    

Jenny probudil hluk dole v obýváku. Posadila se, ale čísi ruka ji zase položila. Ona otočila hlavu a uviděla Vastru, která se na ni usmívala s hlavou položenou na polštáři.

"Dobré ráno Jenny."

Řekla a pohladila ji po tváři. Dívka zrudla a zakoktala.

"Do.. Dobré ráno."

Vastra se usmála a políbila ji.

"Věř mi, že vím, jak se cítíš. To je úplně normální."

Jenny uslyšela kroky na schodech.

"Mám takový pocit, že tu nejsme samy."

Teď kroky postřehla i Vastra a zbystřila. Ozvalo se trojí zaklepání na dveře a hlas, který už znaly.

"Vastro! Otevři! Kde je Jenny?!"

Dvě ženy na posteli si věnovaly vyděšený pohled. Jenny si vzala prostěradlo a vlezla si pod postel. Vastra se pousmála a sundala nohy z postele, aby nebyla její družka vidět.

"Ano Doctore? Dále."

Muž v motýlku vběhl dovnitř místnosti. Za ním stála zrzavá dívka a muž. Doctor vypadal trochu naštvaně.

"Kde je Jenny?"

Ještěrka se nevinně usmála.

"Nevím. U sebe není?"

Doctor k ní přistoupil.

"Nehrej si na neviňátko. Tady Roryho zabila jedna Siluřanka. Chci vědět kde je a jak se má."

Vastra se ale obrátila na Roryho.

"To je mi líto. Ale na mrtvého vypadáte dost dobře. A vy slečno, jak se jmenujete?"

Dívka se zasmála její poznámce.

"Amy. Amy Pondová."

Muž vedle ní s ní ale nesouhlasil.

"Wiliamsová."

Amy ho žduchla loktem. Doctor si jich ale nevšímal a dorážel na Madame.

"Kde je?"

Vastra si odkašlala, aby zakryla pohyb své přítelkyně pod postelí.

"Asi šla ven."

Doctor se nenechal.

"Lžeš. Kde je?"

V tu chvíli se Rory sehnul aby si zavázal tkaničku. Vesmír tomu tak chtěl a on si jí všiml. Jenny mu vyslala vyděšený pohled a zakroutila hlavou. Rory skoro neviditelně přikývl a zvedl se. Nedal nic najevo a dál pozoroval Doctora, jak se hádá s Vastrou.

"Poslední možnost. Jinak si ji najdu sám."

Siluřanka se ale jen zasmála.

"Nevím, kde je. Ale jedno mi věřte Doctore, Jenny bych nikdy neublížila. Nebo jak říkáte vy opičky, neskřivila bych jí vlásek na hlavě."

Jenny se pod postelí usmála. Rory si významně odkašlal a Doctor se narovnal.

"Dobře."

Vytáhl šroubovák a začal nastavovat. Rory se ho pokusil zdržet.

"Doctore, je to nutné? Třeba šla doopravdy jen nakupovat."

Amy mu poslala vražedný pohled. V tu chvíli se Doctor otočil na Roryho.

"Ty něco víš, to poznám."

Vyšoupl ho a stoupl si na jeho místo. Potom se otočil a vyskočil. Úplně nakonec si dřepl a podíval se pod postel. Jenny se usmála a zamávala mu. Vastra protočila panenky a Amy si dřepla vedle Doctora, zatímco Rory měl co dělat aby se nesmál.

"Co tam děláš?"

Zeptal se Doctor a Vastra sarkasticky poznamenala.

"Řekla bych, že pere prádlo."

Jenny vylezla a pevně si k sobě přitiskla prostěradlo.

"Abych vám to usnadnila, Doctore. V této místnosti jsem naprosto dobrovolně, stejné je to i s tím co mám, nebo spíš nemam na sobě. Teď mě omluvte, jdu se převléknout."

Great detective (CZ Doctor Who)Kde žijí příběhy. Začni objevovat