Pohřešovaná

263 36 4
                                    

Tou dobou bylo vyhlášeno pátrání po Jenny Flintové, která zmizela noc před svou svatbou. Scotlend Yard obrátil naruby celý Londýn, ale po mladé dívce jakoby se slehla zem. A když sj neví rady ani samotný Scotlend Yard, obrátí se na jedinou osobu, která jim může pomoct. Na samotného Velkého detektiva.

A tak se stalo, že u dveří Madame Vastry zazvonil šéfinspektor Newman, který byl tehdy ředitelem celé té akce. Jediným štěstím bylo, že byla Jenny zrovna v koupelně a dveře otevřela ještěrka.

"Přejete si?"

Muž bez zaváhání odpověděl.

"Potřebujeme vaši pomoc."

Ještěrka ho pozvala dál a sedla si do svèho křesla. Nalila si čaj a kývla na svého společníka.

"Tak o co se jedná?"

Muž šel rovnou k věci.

"Jde o únos mladé dívky. Den před svatbou ji kdosi unesl přímo z její ložnice. Chudinka."

Vastra přikývla a ptala se dál.

"Jak se jmenuje?"

Šéfinspektor prostě odpověděl.

"Jenny Flint."

Kdyby byla Madame člověk, dalo by se říct, že zbledla. Takto však jen zamrkala a rázně vstala.

"Omluvte mě."

Pomalu vyšla z místnosti, ale hned jak se za ní zavřely dveře se rozběhla. Vyběhla schody a rozrazila dveře do koupelny, kde uviděla Jenny. Ta k sobě automaticky přitiskla ručník.

"Neumíš klepat?"

Vastra se nenechala přerušit.

"Vypadá to, že jsi můj rukojmí."

Jenny se usmála.

"Fajn. Můžu se obléct?"

Madame zakroutila hlavou.

"To není legrace. Jsi vedená jako unesená."

Jenny zalapala po dechu.

"A sakra. Co budeme dělat?"

Vastra se otočila.

"Pro začátek by ses měla obléct."

Jenny protočila panenky.

"Proč jsem to vždycky já? Proč se pro změnu neoblíkáš ty?"

Vastra se pousmála a poznamenala něco v tom smyslu, že se na Jenny ráda kouká. Mezitím co se dívka strojila, začala Silurianka nahlas uvažovat.

"Nemůžeš se skrývat věčně. Budeš jim muset dát vědět, že jsi naživu."

Jenny ale nesouhlasila.

"Když se s nimi spojím, budou mě chtít zpět. Budou nás chtít rozdělit."

Při posledním slově se jí zlomil hlas. Vastra si toho všimla a přistoupila k ní. Obejmula ji kolem ramen a zašeptala.

"Neboj se. Zvládneme to, slyšíš? Zvládneme to."

Jenny jí položila hlavu na rameno.

"A jak jim to vysvětlíme?"

Madame se podívala kamsi z okna.

"Tak to by mě taky zajímalo."

____________________

Newman začínal být netrpělivý. Nelíbilo se mu, že ho nechala samotného. Najednou se otevřely dveře a v nich stála Vastra. Za ní byla schovaná Jenny a držela ji za ruku. Madame se na šéfinspektora mírně usmála.

"Myslím, že jsem ji našla."

Tak po dlouhé době zase ahoj! :-) Jak si myslíte, že na to budou reagovat Jennyini rodiče? :-)

Great detective (CZ Doctor Who)Kde žijí příběhy. Začni objevovat