Arra kelek, hogy valaki lögtös -szívem szerint agyon vágtam volna egy párnával-, amikor oda fordulok látom, hogy csak Dazai az, így nem is törődve vele, fejemre húzok egy párnát és próbálok visszaaludni.
-Chuuya, előre lépés történt....
-Mivel kapcsolatban? -mondom ezt a párna alól-
-Az Akus üggyel...
-Te szóltál nekik?! -dobom le magamról idegesen a párnát és ülök fel hirtelen-
-Igen...
-Mit is mondtál?
-Mikor?
-Pár nappal ezelőtt.
-Nem tudom...
-Azt, hogy próbáljam meg elfelejteni két hétig és akkor nem szólsz nekik, de te akkor most hazudtál?! Vagy csak szimpáln átvertél?!
-Nevet- Ez egy teszt akart lenni.
-He?!
-Két dolog volt a fő kiderítendő: Egy' Mennyi idő alatt veszed észre azt, ha valaki átver. Kettő: Mennyire bízol meg bennem.
-Fhuu...
-Még egy ilyet ne csinálj, mert tényleg elveszted a bizalmam!
-Oké-oké....Na de akkor -oda nyújta nekem a beszélgetést, amit Atsushival produkált-
-Aha....És mit csinálja vele?
-Nem vetted ki a szövegből, hogy ismét munkába állunk?
-Mi?! Egy árva Akus ügy miatt fel zargadtál mindenkit?!
-Igen?...
-Te tényleg hülye vagy...
-Tudom, de mivel elviselsz, ezért te is az vagy.
-Kösz..Bár...
-Hm?
-Lehet igazad van...
-Miért? Azt ugye tudod, hogy csak viccből mondtam?
-Merek veled mutatkozni, egy lakásban tartózkodni veled....Tudod, mi ebben a furcsa?
-Mi?
-Az, hogy ezt pár évvel ezelőtt nem tudtuk volna megtenni.
-Igazad lehet....
-Emlékszel, amikor állandóan haragban voltunk?
-Persze!
-Meg amikor Aku még a ,,haverunk" volt?
-Ohh...De ,,jó" volt...
-Meg amikor....-váltok kicsit szomorúbb hangnembe-
-Hm? -néz rám ijetten-
-...Még Y/N élt....
-Chuuya...Ő még mindig él! Csak egy jobb helyen. -mondja bíztató mosollyal- Elzárva minden rosztól...Lehet, hogy mi nem látjuk, de ő lát minket...Ez biztos!
-Egyszer csak hallunk egy hangot- Ez így van!
-Te is hallottad?
-Igen. Mondom én hogy igazam van! Ha nekem nem hiszel, higgy ennek a hangnak!
-Bólintok- Hiszek én mindkettőtöknek! -legurul egy könny csepp az arcomon-
-Ajj, te. -közelebb húz magához- Olyan kis érzékeny vagy...És nem gyenge! -amint ezt kimondja, szokásomhoz híven, mellkasába fúrom fejem és elkezdek szó szerint sírni...- Jól van, jól van. -leveszi a kalapom és elkezdi simogatni a fejem- Tudod, mit hallottam egyszer valakitől?
YOU ARE READING
Barátságból szerelem
Fantasy"mi?...Én?! Az nem lehet!...vagy mégis?...Y/N!!!" ez az 1. könyvem úgyhogy a fogalmazást és a helyes írási hibákat vagy javítsátok vagy ne foglalkozzatok vele, előre is köszönöm! :) (!A borító nem saját! Sajnos a készítőt nem tudom megnevezni :( Eln...