Tato kapca je trochu delší a taky děkuji za všechny hvezdicky😁
,, Takže si se popral z lovcem a uraraka tě našla v lese kousek od vesnice, tak tě vzala sem a pomohla ti se vyléčit. "řikam nadšeně a kiri prikivuje na souhlas. Uraraka se mezi tím někam vypařila. Po chvíli Uraraka
přišla i s pláštěmy. My nechapavim virazem vzali pláště do ruk a oblékli si je.,, Kluci chci vás někam vzít" Uraraka řekla a vyšla směr dveře,otevrela je a vyšla ven z domu. Já a kiri jsme šli poslušně jak pejsci za ní. Kiri najednou na mě promluvil,, Hej Mydoriyo kolik ti je let "rekl nervózním hlasem.,, 14 a půl, proč?" kiri se zhrozeně na mě podíval a já nevěděl proč.,, Protože ve 14 a půl je první proměna na draka"odpověděl a já vyjekl snad na celou vesnici.,, korishimo proč sto neřekl dřív.!?"vyjeknu a uraraka se na nas obrátí s virazem, co kdo měl rict dřív?
Já Uraraku odtahnu do nějaké uličky kde nejsou lidi. A pošeptam,, Urarako já dnes budu mít první proměnu na draka." řeknu a ona se viděsí.,,Co!? To si měl řist dřív",, Neřvi ještě ohluchnu" postežuji si.,, Promiň"řekla
a rozešla se směr kirishima. Přišla ze něj a něco s ním řešila. Já po nějake te době sel za nima. Kiri přišel a začal povídat jak to poznám kdyš přijde proměna,, Mydoriyo poznáš to tak ze ti půde blbě, a je to sice divné ale sám sem to prožil takže tak. Pak to můžeš poznat tím ze ti začne bit strašně horko. "skončil svoji řeč. Já si rekl oka to přežiju.Dvě hodiny jsme byly na trhu kde nás vzala uraraka. Po asi dalších deseti minutách my začalo bit strašné vedro.,, kiri" odmlčim se, a utřu si pot z čela. Kiri se na mě koukl nechapovim virazem jako co po mě chceš. Prohlédl si mě a videsil se, protože jsme byly právě u prostředí tržiště. Já přestal držet rovnováhu a začal padat k zeni. Kiri mě naštěstí chitil. Uraraka se otočila ze něco rekne ale jakmile mě uviděla rekla kirimu ať mě vezme do náruče protože nejsem schopen chůze. Kiri tak udělal a uraraka se rozběhla z tržnice. Kiri ji byl v patách a já pomalu začal nadávat bolesti celého těla.
Po asi deseti minutách jsme byly za branou vesnice. Ale běželi jsme dal.
Dva kylometry od vesnice jsme se teprve zastavili na nějaké mitince. Položili mě na zem a já zákňučel bolesti. Po ani ne minutě se mi začali lámat kosti a já už myslel ze zemřu. Zavřel jsem oči a doufal ze to přestane. Po deseti minutách se mi začali kosti srustavat do draci podoby.
Přestalo to. Hurá! Otevřu oči a naskytne se mi pohled na zirajici uraraku s otevřenou pusou do korán. Z ničeho nic kirishimau začali obklopovat kameny,promenil se na rudého draka. Hihi. Je menší.!? Vykriknu radostně ale ve skutečnosti jen zařvu. Kiri se na mě vrhne a já skončím povaleni na zemi.Uraraka rekla ze jde ještě na trh a taky se máme vrátit, domu' v pět hodin.
Tak jo todle je pro dnešek vse😅
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasyIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?