Um oka vyšla dalsi kapča, tak si ji užijte.
Já ho rostrham na malilinki koousičky!? Měl tu být před půl hodinou!? Uklidní se ~. klidek~. Bakugo dichej~. Kašlu na takoví kecy!? Konečně pricupital jak kdyby ji našel. Propalovat jsem ho pohledem. Pak jsem si všiml že za ním jde nejyka žena.,, dobrý den jsem inko midoriya "zarazil jsem se
,, midoriya? Pak jste-",, ano jsem jeho matka "propalim ho ještě víc pohledem.,, a otec je kde?",, muj manžel je v zajetí ",, jak to můžes vědět",, no pouto ti nic neříká. A byla bych ráda kdybys mi vykal"
,, nemusím já bych byl zas rád kdyby jsi mi vakala",, a to jako proč? Snad nejsi co já vím král ohnivé země? To bych se měla uklonit ",, no to bys měla pač co jsi řekla je pravda nedávno jsem byl korunován na krále ohnivé země"
,, izuku je tto pravda? ",, jo mami"
Inko vytreštila oči a začala se omlouvat,, já-já se strašně moc omlouvám veličenstvo "řekla ale neuklonila se,, a co jsi ty zač?"
,, já jsem bivala královna a zároveň ochranku e pátého elementu"
Deku vytreštila oči,, mami proč jsi mi to neřekla!? "hihi,, deku nedělej si traple každá matka má nějaké tajemství aji ta moje" vzduchu začnu mít záchvat smíchu.Pak jseme vyšli k ohnivé zemi.
Přiletěli jsme až k večeru. To přiletěli se netikalo dekua, ten si pochrupkaval na mojem hřbetu.
Jak jsme přistáli tak se mě jeho matka zeptala proč neletel.
,, protože by byl moc napadny"
Řeknu bez emoce.,, proč dyt je jako ostatní ne?"(normální draci jsou něco okolo 20-30 metry ale on má 70-80 metrů kdyby jste Zapoměl)
,, no ne on má 70-80metru" řeknu.V hradu jsem ji zavedl do pokoje pro hosty. O deku jsem dal k sobě do pokoje. Já si lehl na zem a šel spát.
Další kapitola vide ještě dnes
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasíaIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?