Do kuchyne přišel jeden ze sluzebnictva ale já se neodpojil. Deku spolupracoval což mě dost překvapilo. Musel jsem se odpojit protože nám došel vzduch. Jeho rty byly tak měkké a sladké že jsem se jich nemohl nabažit. Chytl jsem ho za ruku a šel s ním do mého pokoje.
Deku šel poslušně za mnou.
Došli jsme do pokoje, zamkl jsem za námi. Deka jsem obejmul že zadu ale protože jsem měl povoleny stisk tak se otočil čelem ke mě. Já toho využil a políbil ho na rty, začal jsem rty pomalu pohybovat proti němu.
Deku mi omotal ruce kolem krku a přitáhl si mě blíž tím spusobil že polibek prohloubil. Takhle jsme se libali asi dve minuty. Pak ale deku řekl že se chse jít porozhlédnout po městě. Já souhlasil a šel ještě něco zařídit.Chodil jsem si jen tak kdyš v tu chvíli zhlédnu arénu. Přijdu k ni akouknu se do arény, tam uvidím zápas draku. Okolo arény stojí docela dost lidí a fandí nejakemu černo-červeném draku proti němu jde černý drak s náznakem bilich šupin. Nikdo nefandi černému ale červenému.začnu fandit černému což spusobil že se začal víc snažit. Červený proti němu použil oheň, ale on se nedal a použil proti němu taky oheň ale modrý. Pak bylo ještě několik zápasu. Najednou na mě ukázal chlap který rozhodoval kdo proti komu. Já nedobrovolně vstoupil do arény. Budu bojovat proti tomu červenému. Vstoupili jsme si naproti sobě. Pak se zapiskalo na zahájení boje. On se proměnil na draka, změřil jsem si ho pohledem. Měřil pouhich 40 metrů. To zvládnu na pohodu. Začal na mě útočit tlapama, já jen ladné uskakovl. Zařval jsem přes celou arénu jak je vysoká. On mi odpověděl že kolem 80 - 90 metrů. Poděkoval jsem a stoupl jsem si do prostřed arény pak jsem se začal proměňovat. Lidi co se dívali na zápas se trochu nevěřícne dívali. Ten drak radši ustoupil.
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasiIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?