Tak jo uznávám nevydržel jsem to.
Po proměně spatky na 'človeka' jsem se vydal vztřic králi. Uklonil jsem se před ním a pak odešel. Šel jsem někam do lesa. V lese jsem si sedl na mítinu a premislel dokud někdo neproběhl kolem a neschoval se za stromem. Postavil jsem se a šel směr strom. Z poza stromů jsem uviděl červeno-bílé vlasy. Po chvíli přiběhl nejaky lovec,, hej ty tam neviděl jsi tady běžet draka?! ",, jo viděl běžel tam tudy" ukázal jsem na opačnou stranu od stromů kde jsem stál. Lovec se ihned rozběhl tam kde jsem ukázal.
,, D-Dekuji"řekl rozklepanym hlasem.
,, to je dobri. Jak se vlastně jmenuješ,a co tu děláš? ",, jmenuji se todoroki shóto, a utekl jsem protože otec zjistil že jsem drak. A jak se jmenuješ ty?"
,, já jsem midoriya izuku a proč tě otec nemá rád dyť musí bit taky drak ne? ",, ne právě ze on není drak je to vůdce všech lovců",, aha "nezmohl jsem se na nic jimciho.Řekl jsem poněkud vystrašeně. Překvapilo mě že ví o dracích kdyš sám není drak. Nebo možná je, zeptám se
,, a ty jsi drak?" co kdyš není drak a odvedl lovce jen proto aby mě mohl přivést sám?,, jo jsem mám jen křídla a ocas schovaný" uf ale co kdyš mi lže?
,, a vytáhnes je moc by mě to uklidmilo"pane bože nikdy jsem se neviděl tak rozklepany.,,dobře "řekl.
Po chvíli přede mnou stojí tak trochu okridleny i s ocasem. Uf jo teť je to nadobro.,, vlastně proč si tady? "řekl jsem už klidným hlasem.,, nooo.... Byl jsem si tady trochu provetrat hlavu.
Blus jsem tě zachranil"jo to by dávalo smysl.,, a proč jsi mě zachraňoval?"
Ano já vím trochu blbá otázka, ale zajímá mě co řekne.,, vím jaké je bit u lovců a nechci abys to taky prožil..." odpověděl smutně.,, a co ti dělali?....... Tedy pokud se mohu zeptat.... " najednou si začal svlikat tričko. Jak už měl triko dole řekl,, todle jen se podivej"ou byl celý pojizvemy na zápěstích měl jizvy a tak stejně i na pase a na kotnicich. Pane bože ten si musel toho prožít, teť ho lituju.Tak jo to by bylo pro dnešek dost.
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasyIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?