Omlouvám se za to ze nevychází kapitoly tak casto. Mám teť hodně práce. Ale doufám za se bude libit, tentokrát bude z pohledu todorokiho.
Byl jsem v podzemním vězení draku. Fuj je mi z toho zle. Ne ptoro ze je trapi ale z toho ze jsem jeden z nich. Ziju z otcem je to největší zabiják draku všech dob. Já jsem jen otcova loutka. Křídla schovávam a ocas také, aby mě otec nevýhodil.,,shoto!"ječi otec. Neochotně přijdu bluž k otci.,, co je tak duleziteho ze rveš přes celou místnost kdyš jsem jen deset metrů od tebe." ,,tva matka se po čtrnácti letech vrací "rekl bez jakého koliv zájmu. Já byl ale trochu nadšení neviděl jsem ji od dvou let,, to je fine" reknu a otec se nasere. Ajej to není dobry.,, ty to nechápeš je to drak "znechuceně se na mě koukne. Ale já se nedám!,, to ze je drak neznamená ze to není moje natka já ji mám rat jako svoji natku a tak ti nedovolím ji dát do hladomorny",, shoto ty to stále nechápeš ty si normální ne jako tví sourozenci "ano sourozenci Natsuo, Fujmy a Touya. Natsuo utekl, nevrátil se. Fujmy odletěla, zabyli ji. Touya, se spálil ohněm přežil ale utekl za matkou a teť s ní má přijít. Já jediný umím schovat křídla ale je to vyčerpávající. Přišel posel a oznámil příchod mě matky. Vešla do místnosti a Touya za ní. Má bílé křídla, Touya je na modro černa.
Objala mě i křídli. Já ji objal nazpět kéž bych ji mohl objat křídli. Matka odstoupila a na mě se vrhl Touya. Objal mě též a já se neudržel a vytáhl ocas a křídla o objal ho křídli. Touya se zarazil odtahl se ode mě a zíral na mě jak na Boha. Matka tak též. Ale otec se díval jak vrah co našel svoji oběť. Touya a máma mě objali co nejpevneji to slo.,, tak přece je to můj syn"umala se a já ji usmev oplatílMamka a touya odešly spet. Chvíli po té co odešli mě otec chytil za vlasy a táhl do hladomorny. Hodil mě tam jako kus hadru a zamknul mříže.
,, a já myslel ze aspoň někdo je normalni"rekl docela zklesle. Mě to vyhovuje víc neš být jeho loutka. Kuli němu jsem musel chytat draky. Po hodině jsem usl vyčerpáním protože proč ne probrecet hodinu nad tím jak vidíte utrapene draky které jsou utrapene jen kůly vás. Spal jsem hodně dlouho. Tak dlouho ze jsem myslel ze to nikdy neskončí.Tak jo milí přátelé to je pro dnešek vše. Mejtese. 🤗
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasiIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?