Já po asi těti minutách Urarace zamavam rukou před obličejem aby se zpamatovala. Uraraka zamrkala a koukla se na mě,,Promiň stává se mi to často "řekla a sklopila pohled na zem.,, V pohodě mě se zas často stava že na mě řvou monstrum" uchechtnu se, Uraraka se jen usměje. Po nějaké té chvilce tichá se mě zeptá na otázku na kterou znám jen jednu odpověď,, Co jsi vlastně zač? ",, D-Drak" zakoktam a přitom čekam na její reakci. Uraraka mě obejme a řekne,, To je v pořádku, nemusíšse bát "moje reakce není jiná než že stuhnu. Mě někdo objímá?
Ne někdo ale Uraraka. Po chvíli se odtáhne ode mě a pozoruje moji reakci.Ja ji po chvíli přemístění obejmu a ona mě též.Po několika minutách objímáni se se mě Uraraka zeptá jestli nechci jít s ní do vesnice v které bydlí.,, Já nevím myslíš že by to byl dobrí nápad? "zeptem se jí a ona kivne na souhlas.
,, Je tam ještě jeden drak, nikdo o něm neví až na mě" řekne radostně. Já s překvapením kivnu na souhlas.Po cestě do vesnice jsme si povídali.
Teda spíš ona povídala, já ji poslouchal. A nevěřícně prikivoval.Do vesnice jsme došli až k večeru. Uraraka mi řekla ať zustanu před branou do vesnice, že mi donese plašť. (kuli ocasu a křidlum)
Po chvíli se vtatila s nekajim velkim pláštěm. Já si ho přehodil přes křídla, a ocas obmotal kolem pasu. Zavázal jsem si plášť kolem krku a šel opatrně za Urarakou. Která mě vedla nevím kam.Tak to je pro dnešní kapču vše
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasiIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?