Poté co jsme se vrátili vzpet do vesnice se nám zdálo něco divné.
Uraraka k nám přiběhl celá udichaná.,,Kluci musíte zmizet prochází tu lovci i s další i draky."
Rekla a sedla si na zem. My jsme vyšli směr lovci. Po chvíli jsme zastavili před lovci, ti se jen zhnusene koukali.
,,Hej vy tam uhnete sakra z cesty nevidíte ze tady vedeme ty zatracení potvory!?" zajecel jeden z lovců.
Kiri jim ale rekl pravdivou věc.
,, A víte ze vám dva zdrhli?" lovec se koukne na draky a pak zas na nás.
,, co to meleš ty sku**eny idiote!? "zařval aš upoutal všechnu pozornost na nás. My se jen uchechtli a odpověděli společně,, Opravdu!" zařvem a sundame si pláště. Ti lovci vytáhnou zbraně. Já s kirim jsne rekli lidem ať ustoupí co nejdál to jde. Lidi okolo odstoupili a my se začali proměňovat na draky. Lamali se kosti ale uš to nebolelo pak srustavali to bolelo. Po minutě se před lovci objevili dva mohutni draci.Po,zdlouhavé' boji se konečně vzdali.
Zachránili jsme draky jmenujou se
Denki kaminari a Mina ashido.
To jméno je mi povědomé.
Neni to náhodou ta holka co ovládá vodu?,, Nejsy ty náhodou ta co ovládá vodu? "zeptám se a ona kivne,, divím se ze si ne pamatuješ kdyš ti bylo pět" pohladí mě po hlavě jak nějaké zvíře a otočí se na kiriho.,, tady zůstat nemůžete příště na vás pošlou armádu "dorekne denki. My kivnem na souhlas. Pak mě napadne jedna věc.,, a kam tím pádem půjde?" kiriho odpověď mě překvapí.,, do dračí vesnice. "do draci vesnice?Vydali jsme se tedy do dračích vesnic.
Jako prví draci vesnice je voda tam se rozdělíme s minou, pak ohnivá vesnice tam se rozdělíme s denkim a nakonec do zemní tam bydlí kiri takže tam budu bydlet s ním dokud si něco nenajdu.Dorazili jsme do vodní vesnice a tam se rozloučili s minou.
Po nějaké delší době jsme došli do ohnivé vesnice tam nás ale denki pozval na představení nového krále.
Najednou se z trůnu ozval mužský hlas,, Dámy a pánové představují vám nového krále Katsuki Bakugo"dorekl a
předal korunu nějakému bondakovi s cervenima očima. Já jen na něho tupé zírám ta vypracována postava ty svaly rozplival jsem se dokud nepromluvil.
,, Dofam ze mě jako vašeho nového krále přijměte "relkl hrubim chraptivim hlasem a já se stále rozplival nad jeho postavou hlasem a celkově nad ním celim.
,, Kamo tak to je v prdely teť ho uš od tut nedostanu" chechtal se kiri a denki se přidal. Lidé se začali rozchazet a já tam stále stal a pozoroval toho boha. Kat-katsu dobře kašlu na to budu mu rikat kacchan. Sedne si na trůn a naváže oční kontakt já se začnu topit v jeho krasnich rubinech. Po asi půl minutě se zvedl ze svého trůnu a došel ke mě.
Já ho jen sledoval. Přišel ke mě a dal mi facku. Já se nasral tak sem se mu postavil celém a rekl,, To si vyřídíme osobně "rekl sem hrubým hlasem as se kiri zdesil. Kacchan jen dodal,, Vyřídíme si to spolu v aréně soubojů. platí?",, Jak si přejete králi "rekl sem ironický a to ho nasralo jašte víc.Baku
To si ten spratek vypije v té aréně. Taky by mě zajímalo kdo vlastně je.
,, Jak se jmenuješ spradku" reknu nasraňe.,, Mydoriya Izuku "rekl vázáním hlasem. Deku budu mu rikat deku. Jo to by šlo.,, Tak za půl hodiny v aréně Deku!"To je pro dnešní kapitolu vse
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
ФэнтезиIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?