Otázka Času

219 13 0
                                    

Dnes jsem měl teske rozhodnutí a tak tu situaci dám do příběhu.

Nám to dovolila ale řekla že se máme rozhodnout jestli budeme žít tady nebo ve městě. S kacchanem jsme se domlouvali a nemohli se dohodnout.
Nakonec jsem povolil že budeme bydlet tady.

O rok později

Už jsme spolu dnes přesně rok a tak mu chci něco dát za to že to se mnou vydržel. No a to něco je prstinek ano chci ho požádat o ruku. Ale jsem strašně nervózní co když řekne ne ale co když mě potom chtít zabít a..... A klit musím se uklidnit.,, de- izuku? "už Izu se na mě otocel s překvapením v očích. Asi proto že jsem mu poprvé řekl jménem,, katsuki?" trochu jsem zrudl ale on na tom byl stejně. Od něho mě jméno zní tak strašně dobře.,, já - už je to přesně rok co jsme se dali dohromady a tak jsem ti chtěl připomenout jak moc tě miluju" řekl jsem a přestoupil před něj klekl jsem si a vytáhl prstinek z kapsy a koukl se na něho.,, jsi osoba kterou nechci nikdy stratit a proto se tě ptám jestli si mě vezmeš za může. "izuku mlčel díval se na mě tak upřeně až jsem se začal trochu bát.,, katsuki já jsem ti stal vždy po boku a staral se o tebe když jsi byl nemocny a miloval tě vždy. A proto ti teť řeknu že tě miluju nadevše na světě a nikdy bych tě nechtěl stratit a tak ti odpovím................................
.
.
.
.
.
........ Ano






Tohle není konec!

Jediný  (Bakudeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat