Aréna Nebo Unos?

442 31 5
                                    

Tak vyšla po delší době další kapitola.
Rad bych rek ze ten obrázek nahoře mi vyráběla AdaLama a pokuť ji naznate tak doporučuji. Její příběhy jsou geniální. Ne. To není reklama. Jen upoutávka. 😁

Ráno

Spadl jsem z vyhřáté postele na studenou zem, zamrucel jsem a neochotně vstal ze země. Měli by tady dát zábradlí. Uchechtl jsem se a lehl si spet do vyhřáté postele, zachumlal jsem se. Teť už nevylezu.

Zdálo se mi o kacchanovi, tak krasni sen. Ale kdyš mě s mého krásného snů probudí kiri tak si jen povzdechnu a vztanu z postele. Ospalí přijdu do obivaciho pokoje a praštím sebou na pohovku. Kiri mi oznámil že de za denkim něco viřidit. Já zůstal ležet na pohovce. Po době neurčité jsem se zvedl a šel  do koupelny si umit obličej. Podíval jsem se do zrcadla a myslel za dostanu infarkt,,Pane bože to jsem já?! "zhrozil jsem se. Měl jsem velké kruhy pod očima a popraskané zilky v očích. Neřešil jsem to a šel šéf projít ven. Potkávál jsem různé draky kteří se ba mě dívali , pane bože ten vypadá,.

Vylezl jsem z postele a spáchal higienu po nějaké půl hodiny jsem se sel projít. Vyšel jsem z hradu a rozešel se směr les. Přiběhl ke mě denki a řekl neco v tom smyslu že draci z vesnice videli lovce.,, Byly naposled viděl se ochomejtat u kiriho domu. "proč u kiriho domu? Něco skriva? Ne je tam deku!? Okamžitě jsem tam vyběhl a vyletěl do domu nikdo tam nebyl. A do prdele! Ptal jsem se draku okolo jestli ho neviděli. Rikali ze ho viděli v hrozném stavu a že šel do lesa.

Vyběhl jsem za ním do lesa. Hledal jsem ho po celim lese ale někde nebyl. Sel jsem cestou z lesa ale vylekal mě křik někoho.

Šel jsem do lesa, sedl jsem si na mítinku a pozoroval nebe. Najednou uslisim něčí kroky za sebou. Pomalu jsem se otočil a viděl to co neměl. Loveci.A do prdele! Chtěl jsem nějak zaútočit ale neš jsem se Pohl byl jsem v pasti. Lovec se jen usmál a osychopaticky se zasmál. Em...Pomoc?
Přestal se smát a já se začal bát. Svazali mě provazy. Samozřejmě ze jsem odporovat ale ják se snažím tak se s lovcem nic neděje.,,Pomoct!!"rekl jsem poslední věc neš mi zacpaly pusu a nos něčím co ne ospalo pak mi nasadili náhubek pro psa. Pak jsem už jen zaznamenal něco blížící se k nám.

Okamžitě jsem se rozběhl k tomu hlasů. Doběhl jsem tam a spatřil dekua svazaneho a uspaneho. Pořád jsem běžel dokud jsem nebyl skoro u dekua. Vten moment ne něco silné trefil do nohy a já spadl.
Vrazyl jsem hlavou do kamene a upadl do bezvědomí.

Takhle vypadal jako král

Takhle vypadal jako král

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mejte se hesky. Pište komentáře a dávejte hvězdičky budu určitě rád.
Gomena ze nevisla další kapitola.

Jediný  (Bakudeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat