Dokaž To!

319 20 0
                                    

Taaaak máme tu další kapitolu a asi tento rok poslední.

Ležel jsem v kacchanove posteli asi tiden než jsem se uzdravil. V den kdy jsem odcházel z komnaty sem vrazil do kacchana. Ten se jen pousmál a řekl,, jsi opravdoví drak? ". Já na něj vykulil oči jeslt to misli vážně.,, samozřejmě ze jsem" řekl jsem sebejistě.,,tak to dokaž"opravdu řekl to co jsem nechtěl slišet. Nechci zažít zas tu bolest.,, dobře a jak?" odpovím otázkou. Ten se jen usměje.,, přijď do arény v dvě hodiny odpoledne"já jen kivl na souhlas.

Je za pět minut dvě hodiny odpoledne a já mířím do arény. Přijdu do arény a tam je kacchan na trůnu za trůnem jeho otec a kolem arény celá vesnice.
,, vyskytl se tady tento mladík"ukazal na mě a pokračoval,, nevíme jestli je to doopravdycký drak, proto jme se tu sešli aby nám to dokazal"odmlčel se.
,, ocasem skoro nehibeš, křídla nerostahneš tak dokaž že jsi opravdový drak"dokončil svoji řeč kacchanuv otec.,, jak to mám dokázat? ",, zahibej kridli, roztahni je, protahni si je musí tě strašně bolet" ano je to pravda bolí. Dlouho jsem je neměl roztažene.pomalu jsem roztahoval křídla. Mám je obří. Všichni čumelina mě obří křídla i kacchan byl zaskočený.,, zahibej pořádně ocasem"udelal jsem to co chtěl.,, teť potvrď ze jsi opravdu drak. Promeň se. "okej todle jsem nečekal.
,, j-já........nemohu"řekl jsem. Tak za 1.nechci zažít tu bolest.
Za 2.bojim se.
Za3.tadle aréna by skončila na trosky protože kdyš jsem v dračí podobě měřím mynymalně 70 metrů. A Tadle aréna má z bídou 50 metru..
,, proč ne? "zeptal se naštvaně kacchanuv otec.,, můžu ale ne tady"
Bývalí král se podíval v otaskou v očích.,, duvod",, tak za 1.nechci zažít tu bolest. za 2.se bojím. a za 3. Tadle aréna by byla troška.",, troška?" ozval se tentokrát kacchan.,, protože já ve dračí podobě měřím mynymalně 70 metrů a Tadle aréna má z bídou 50 metrů. ",, Fine tak se přemístí e ven"
,, to by šlo ".

Přemístil jsme se na obrovský plác kde nic nebylo, krom trávy. Přišel jsem doprostřed mitimy.,, prosím ustupte" lidé tak udělali,samozdrejme nesměl chybět král a bývalí král. Začali se mi lámat kosti a všichni až na krále se zděsili. Začali srustat. Už to tak nebolelo jak přet tím. Po minutě na mitine stal 70 m drak. Podíval jsem se na krále a ti uznavali své milé tvrzení.

Todle je opravdu už poslední kapitola kterou jsem chtěl vydat už dřív ale neměl jsem čas. Omlouvám se. Mějte krásné Vánoce a užívejte pohody dokud ji máte. Tak po novém roce☺️

Jediný  (Bakudeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat