O Dva Dny Později+nalezení Otce

261 14 0
                                    

Dnes mám narozeniny a docela se bojím. Hlavně toho že se mi objeví moc. Mamka nemá žádnou moc a otec  má moc ovládání ledu. Bojím se že nic nebudu mít, protože kdyš nic mít nebudu tak se nebráním lovcům. Otec prý utekl už před půl rokem. Hledal neš ale nenašel , bohužel.

Ráno jsem se probudil v kacchanově posteli. Chtěl jsem jít do koupelny ale málem sem ho zašlapl. Překročim ho a jdu do koupelny. Tam se zámknu. Začnu si vyslikat trycko. On to má velké zrcadlo a tak se do něho kouknu. Na své hrudi končetinách a hřbetě mám jizvy . Pomoc dyt tak mě nikdo chtít nebude. Napustil jsem si vanu a dovyslekl se. Pak jsem vlezl do vany a lehl si tam. Kacchan má hodně velkou vanu a tak jsem si rostahl křídla. Bál jsem tam asi půl hodky ale pak začala chladnout voda tak jsem vylezl. Přišel jsem do pokoje a kacchan uš byl vzhůru. Procházel okolo mě a já toho využil. Zatrepal jsem křídlama a ho to namočilo. Začal se přibližovat s naštvanym výrazem. Já jsem couval ale najednou sem spadl na postel která byla za mnou. On uklouzl na vodě která mi otkapal z křídel a svadl taky. Teť to vypadalo divně já jsel ležel a posteli a on bál nade mnou, ruce měl u mě hlavy. Oba dva jsme se červenali. Dal mimotili polibek na rty a odtahl se. Zvedli jsme se on šel do koupelny a já jsem mu oznámil že se du projít.

Šel jsem do lesa si pročistit hlavu.
Doufám že na nikoho nenarazim.
Jen co to doreknu tak o někoho zákopnu. To mi děláj snad naschvál. Zvedl jsem se že země. Koukl jsem se na tu osobu. Byl to nějaký chlap.,, hej pane stavejte!? "zařvu na něj a on se začne probouzet. Otevře oči a posadíl se. Klekl jsem si k němu a zeptal jsem se,, pane jste v pořádku?" koukl se na mě,, izuku? Jsi toty? "zeby byl můj otec?,,um jak se jmenujete vy?"
,, jmenuji se hisashi midoriya " opravdu.,, já jse jmenuji izuku midoriya, tati" vstopneme si, a objal jsem ho. Pak jsme šli do hradu za mamkou. Došli jsme před její pokoj a zaklepali.dvere se otevřeli mamka se koukla na taťku a pak mu padla kolem krku. Já jsem potichu odcupital k kacchanovi do pokoje. Protože byl čas na oběd tak jsem ho vzbudil, protože spal. Řekl jsem že je oběd a šel do kuchyně. Tam jsem nikoho nepotkal tak jsem si udělal lívance. Pak tam došel kacchan, já zrovna dojel lívance ale sirup mi stekal po koutku úst. Kacchan ke mě přišel a slizl mi sirup,a dal mi pusu. Já chci víc pomalu jsem se přiblížil k jeho obličeji a dal mu pusu. Kacchan se na mě podíval dost překvapeně ale pak se mu změnil na úšklebek. Políbil mě a já se do polibku zapojil. No a pak přišel do kuchyně jeden ze sluzebnictva. Baku se
neodpojil a tak jsem to neřešil.

Tak jo další až zítra ale možna

Jediný  (Bakudeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat