Po delší době vyšla nová kapitola.
Po zařízení něceho s tatíkem jsem šel do města. Ale pak jsem uviděl okolo arény lidi. Ne, Oni se hrajou zápasy?sel jsem tedy blíž k aréně a tam uviděl Černo bílého draka jak bojuje... S Dekem!? Který se ladné vyhýbá jak nevím co. Pak zařval přes celou arénu jak je ta aréna vysoká někdo mu odpověděl že 80-90 metrů. Pak jen poděkoval a proměnil se. Drak radši ustoupil.
Lidi co se dívali byly docela překvapení, a suskali si mezi sebou že by to mohl být avatar. Deku se peomenil spjet. pak odešel nahoru k aréně. Všiml jsi mě a rozběhl se za mnou. Chitl jsem ho za límec trika a táhl ho do hradu. Tam jsem ho dotáhl do mého pokoje a tam ho seřval.Kacchan mě vzal za límec trika a někam mě táhl. Dotáhl mě do hradu, do jeho pokoje. Tam mě seřval.
,, kacchan klidek já to nevedel"
,, to tě ale neomlouvá!? "takto jsme se tam dohadování asi pulhodky. Pak se mi ale zaútočila hlava a setmělo se mi před očima. Dal si nepamatuji.Takhle jsem se sním odhadoval asi půl hodiny když v tom najednou omdlel. Ajaj. Chytl jsem ho a tím ho uchranil zemi. Položil jsem ho do postele a přivolal sluzku at mi donese teploměr a obklad. Pak jsem to dal dekuovi na čelo a teploměr pod paži. Měl horečku 40,5 stupňů.
Měl jsem divný sen bál jsem tam já a kacchan. Všichni mě nazvali avatarem. Ale nedozdalo se mi to pač jsem uslišel něčí nadávání. Ten hlas mi připomínal kacchana.,, kac.....chan....?" zekl jsem jak to šlo.
Ta osoba co nadávala přišla ke mě a sedla si na postel. Já pomalu otevřel oči a uviděl kacchana jak sedí celý šťastný u mě.,, ty blbče konečně jsi se probudil."Už je to tiden co se deku neprobral.
Jen jsem chodil po pokoji a nadával ať už se probudí. No někdo mě vyslisel pač se probral. Já jsem byl celý šťastný.,, ty blbče konečně jsi se probudil" deku si nen oddechnul a pak se zarazil,, mám.....hlad"aja to jsme tu neměli pěkně dlouho.
ČTEŠ
Jediný (Bakudeku)
FantasyIzuku midoriya je drak na útěku ale kdyš potká jednu hnedovlasou dívku život se mu zcela změní. Co se však stane kdyš zjistí že je avatar?