Bolest,utrpeni A Přesto Pochopeni

421 29 4
                                    

Vyšla dalsi kapca tak doufám ze se bude libit.

Probudil jsem se v nějaké místnosti. Byl jsem připoutat ze zetezy ke zdi. Nohy jsem měl pripoutane k zemy na které jsem klečel a pas taky. Byl jsem bez tryčka. A na omličeji měl náhubek. Po několika minutách přišel jeden z lovců. Měl v ruce bič. Zdesil jsem se ale neš jsem stačil mrknout. Začal mě bičem bičovat. Měl jsem po celém těle krvavé reny od biče. Bolelo mě celé tělo. Jediné co jsem vyslovil bolo,, pomoc".

Tak to probíhalo každi den. Řikate si proč jsem se neproměnil na draka protože 1.mě bolelo celé tělo. 2.protoze jsem měl hlad a asy bych sežral každého kdo by byl v mě blízkosti a za 3.orotože jsem na to neměl sílu. Každý den mě ráno zbičovali pak mi dali zradlo pro psa a nakonec mě vačer zbičovali znova.

Probudil jsem se u dračiho doktora. Nejprve jsem nevěděl prač ale pak mi to došlo. Rychle jsem si sedl,, kde je deku?! "zařval jsem přes celou místnost. Ne! Nemám ho rat jen jsem teť noví král a nesnáším kdyš je nějaký drak unesen. (má ho rád ale nechce si to prizanat😅),,bakubro klid nejdřív ti vysvětlím co se ti stalo. Jo?" mluvil klidně.,, okey"řekl jsem.,, Takže abys to pochopil, našli jsme tě na mitine jak tam ležíš na zemi a máš šipem probodnutou nohu. Tak jsem tě vzaly na ošetřovnu "koukl jsem se na svoji nohu která byla obvazana krvavim obvazem bolelo to ale moje myšlenky na to ze deku je asy už dávno mrtvej je des. Na ošetřovnu jsem stravyl asy tak týden. Bodejď kdyš jsem měl nohu skrz na skrz.

Jsem tady už týden ale dnešek se nejek liší je poněkud tiší ani neslišim se hádat lovce kdo mě půjde zbičovat.
Najednou se rozrazil bveře a vnich stal kacchan. Jen jsem na něj zíral jak na Boha co mě přišel vysvobodit. Rozbyl řetězy a vzal do náruče. Beze slova se rozběhl a po chvíli jsme byly venku z té mučirny. Běžely jsme dal než se zástavyl.

Před pár hodinami

Vymyslel jsem plán jak zachránit dekua. Kirishima mi zjistil souřadnice tak jsem se vydal na cestu. Kirisima mi byl v patách a denki taky. Plán byl ze kirishima odlaka venkovní stráže a omrači ji. Denki obstará stráže vevnitř. Já začnu hledat dekua a až ho budu mít tak zdrhnem a jak denki a já budeme venku kirishima zboři pevnost. Apak poletíme spet do hradu.

Přítomnost

Hledal jsem dekua a myslel si ze už ho zabily ale jakmile jsem otevřel poslední dveře uviděl jsem dekua privazaneho za řetězy. Rozbyl jsem řetězy a vzal ho do náruče.deku jen nepritome ne mě zíral. Já se rozběhl ven z té pevnosti. Běžel jsem dal a až u lesa poblíž jsem se zastavil chvíli po mě vylezl denki. Doběhl ke mě a já kirishimivi dal povel k tomu aby tu pevnost zbořil. Po zbiřeni pevnosti se denki a kiri prenenily na draky. Já i z dekuem sedl na kirishimuv hřbet a kiri po chvíli vzlétl. Denki byl před námi jako ochrana.

Mezi tím deku

Zastavyl se aš před lesem kousek od pevnosti. Uviděl jsem denkiho co běží za námi. Pevnost zborily, proměnily se na draky a vzlétl. Já se jen třepal a snažil se vydržet a nezahryznout se do kacchana. Chtěl jsem mu rist ze mam hlad a ze jestli nedorazím do hradu co nejdřív ze rám asi dorazíme jen tři. Hehe to by asinebyl dobry nápad.
,, h-hla-hlad "zakoktal jsem rozklepanim hlasem. Kacchan se na mě podíval,, ty máš hlad? To ti tam nedávali ani chleba?!" rekl poněkud aš moc vyděšeným hlasem. Já jen těžce kývl hlavou. Kacchan si mě pořádně prohlédl. Vyhubli na kost, pojijizveny a s obří modrinou na břiše. Kacchan poťukal kirimu na hřbet,, kirishimo musíme zrychlit nebo deku sezeke jednoho z nás" kiri okamžitě zrychlil a zařval na denkiho ať si pohne.

Tak jo pro dnešek to stačilo.
Kdo zná otack on titan tak si dokáže představit jak byl svázán. 🙂

Jediný  (Bakudeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat