17.

120 6 0
                                    

- Mi? - kérdezte Bella. Gergő értetlen arccal nézett rám és amolyan „magyarázatot várok" nézéssel ajándékozott meg.

- Oké, megmagyarázom- feleltem- Van egy gála Zita gálája, de igazából nagyon nem fontos, a lényeg, hogy csakis kísérővel lehet menni és apám azt mondta Zitának, hogy az én kisérőm Gergő lesz- mondtam.

- Miért mondta apád? - kérdezte Giga.

- Mert mit tudom én, Zitát ismerve erőszakos volt és előre akarta tudni, hogy kit viszek és apám csak Gergő nevét tudja az osztályomból- feleltem.

- Akkor Gergőnek menni kell? - kérdezte Ditte.

- Hát- néztem Gergőre aki egész végig csöndben ült és szerintem emésztette a hallottakat illetve gondolkozott.

- Apám külön kiemelte, hogy fizet is, ha elvállalod- mondtam.

- Mennyit? - kérdezte Zsombi, Bence meg megpöckölte.

- Egyébként aki akar jöhet, apa azt mondta bárki jöhet, csak kísérő kell hozzá- mondtam.

- Akkor mi megyünk- mondta Bella mosolyogva.

- Ha eljátszom valakivel a melegpárt mehetek? - kérdezte Zsombi, mire mindenki felnevetett.

- Akkor Bella és Bence, pakoljatok- mondtam, miközben Gergő válaszára vártam, aki még mindig ugyanúgy ült. Bence és Bella elkezdett összepakolni, majd Ditte és Ádi is úgy döntött, hogy jön. Gergő intett Gigának, akik szerintem megbeszélni mentek a dolgokat. Mindannyian nagyából kész voltunk, mikor visszajöttek és Gergő elkezdett összepakolni, illetve Giga is.

- Elvállalom- felelte Gergő- de nem kérek érte pénzt, nem akarom, hogy lefizessenek- mondta.

- Rendben- feleltem.

- Én meg elviszem Hannát- mondta Giga lazán és pakolni kezdett. Jázmin rontott be, hogy nehogy egyedül hagyjuk, így Zsombi vállalkozott, hogy elviszi. Gaga, meg úgy döntött majd elmondja ott, hogy akit hozott volna dobta és előadja a szomorú pasi szerepet, így ő is pakolni kezdett. Hamar kész lett a szoba és miközben a taxi-ba pakolták be a cuccokat, addig felhívtam apát, hogy kiket kérjen el.

- Örömmel hallom, hogy Gergő is jön- felelte apám.

- Hát mivel konkrétan alig volt választása mondtam.

- Tudom, Zita nyaggatott, hogy jobb pasit akar vinni a partira és kérdezte- felelte.

- Gondoltam- forgattam a szemeim.

- Gyertek haza, itt vannak ruhák, a csajoknak adsz te és béreltem a fiúknak öltönyöket- mondta.

- Okés- feleltem.

- Okés, szóval van egy 4 személyes taxi illetve egy 7 személyes. Zsombiék és Ádiék mennek a 4-el. Szerintem, akkor Belláék, Gigáék és mi menjünk a másikkal, Gaga meg befér hátra- feleltem.

- Nekünk jó- mondták, majd mindenki beűlt. Nálunk leghátulra ült Gaga, Giga és Gergő, középre ült Bence, Bella és én, majd legelőre Hanna. Hamar megérkezett a rendőri kíséret is, hogy hamarabb odaérjünk Budapestre.

- Ne szivassatok, hogy még rendőri kíséretünk is lesz- mondta Gaga.

- Azért ne érezd magad híresnek- mondta Giga. Gyorsan kiszálltam és beszéltem a rendőrökkel, hogy ez lesz a két kocsi.

Egy Lány TörténeteМесто, где живут истории. Откройте их для себя