22.

91 5 3
                                    

- Két hét telt el az egész dolog után. Nem mondom, hogy teljesen lecsillapodott minden, de végre minden a régi lett. Kaptam egy telefonhívást is.

- Jó napot- mondtam a telefonba.

- Pintér Zsófia? - kérdezték.

- Igen- feleltem.

- Gratulálunk, megnyerték az Angliai utat- mondta, mire örömömben felsikítottam. Mindenki bejött és ijedten néztek rám.

- Nyertünk- mosolyogtam.

- Mit? - kérdezte Giga.

- Megyünk Angliába- mondtam.

- Jézus- mondta Gaga.

- Mi az? - rohant be Ditte is Ádival az oldalán.

- Elhagytad a pólód- mondta nevetve Gaga Ádira nézve.

- Megyünk Angliába- mondtam boldogan.

- Úristen- ugrott rám Ditte, majd Bella. És így történt, hogy életünk egyik legjobb hírét kaptuk. Másnap matek órával kezdtünk, amit valahogy végig szenvedtem ismét, majd az ofő gratulált nekem, hogy megnyertük a versenyt. Gergő és Gaga beült hátra Bioszon a helyükre, én meg Bella mellé csúsztam be. Igazából sokan azt mondták egy kapcsolat nagyon nehéz. Valóban az, ha folyamatosan egymás nyakán van a két fél. Én és Gergő megbeszéltük, hogy suliidőben mindenki a barátokkal van és nem feltétlenül kell egymás mellé ülnünk órákon. Suli után én leckét írok, amíg ő vagy leckét ír, vagy játszik, aztán matekot átbeszéljük és utána jön a romantika. Romantika alatt is az együtt alvást, vagy összebújást értek. Tudom lassan két hónap járás után sokan már több dolgot csinálnak, de őszintén ez nem érdekelt. Így éreztem jól magam és sose beszélgettem olyan dolgokról Gergővel, amikről a párok szoktak és nem is tudom mikor szeretnék vele.

- Zsófi- mondta Gergő. A szobánkban ültünk az ágyon és a fejem az ölében volt, miközben a kosármeccset nézte a Tv-ben.

- Igen? - kérdeztem.

- A hétvégén hazamegyek és szeretném, ha velem jönnél- felelte.

- Ez komoly? - kérdeztem.

- Apud engem már ismer, szeretném, ha az én apám is megismerne- felelte.

- Hu ez, megtiszteltetés, vagy nem is tudom- mondtam.

- Nem megtiszteltetés, csak apám meg szeretne ismerni- felelte.

- Okés, neked van tesód is, ügye? - kérdeztem.

- Igen, van egy bátyám és egy öcsém- felelte.

- Akkor jól tudtam, csak a nevekkel vagyok gondban. Azt tudom, hogy mind a három G, mert ez valami családi dolog- nevettem fel.

- Gellért és Gedeon- felelte.

- Gedeon, azt mindig elfelejtem. És ő a kisebbik- tippeltem.

- Talált- felelte, mire mosolyogva mondtam egy „Ezaz" szót halkan. Majd tovább piszkálta a hajam, miközben a meccset nézte, én pedig telefonoztam. Hamar eljött a hétvége és összeraktam egy éjszakára ruhát és szombaton el is indultunk. Gergőék Pesten laknak, szóval olyan messze nem mentünk. Hamar odaértünk egy családi házhoz, ahol éppen egy srác ment be a kapun. Gergő odament, lepacsizott a sráccal, majd visszajött és megfogta a kezem, majd bevezetett. A házuk nagyon szép volt. Rendezett és olyan fehér, szürke, fekete színvilágban pompázott. Tágas nappali, viszonylag nagy konyha és étkező, meg emelet.

Egy Lány TörténeteWhere stories live. Discover now