Ezt a részt csak akkor olvasd el, ha nem akarsz fantáziálni arról, hogy mi lehet Zsófi és Gergő élete ezután. Olvasni csak saját felelősségre. Ezt a kis részt az ELT 1 évére írtam.
Itt is megköszönöm, hogy ennyire szeretitek Zsófi és Gergő történetét, így hoztam pár érdekességet:
1. Első Publikus könyv
Bizony, ez volt az első olyan könyv, amit úgy írtam, hogy a barátaim tudták. Nagyon sokszor nehéz volt, ha választanom kéne a titokban tartás és a nyilvánosság között, akkor 1 éve a titokban tartást vágtam volna rá. Nagyon nehéz volt megbirkózni a tudattal, hogy a barátaim tudják és ezáltal rengeteget is tanulhattam. Megtanultam bízni magamban, ugyan olykor ez a bizalom nagyon elesett, de volt , hogy visszajött és azóta itt van. Második az, hogy mindennap tudtam írni. Beosztottam az időmet a suli mellett és mindig tudtam írni akár egy mondatot egy nap. Megtanultam nemet mondani embereknek. Ez volt a legfontosabb szerintem. Annyi ötlet jött, hogy az első 2-3 rész után eléggé nem éreztem magaménak a könyvet. Megtanultam ezekre is nemet mondani illedelmesen. Az első 2-3 részt a mai napig nem érzem magaménak. Ezek mellett megtapasztalhattam azt milyen, ha támogatnak, milyen ha az emberek írnak rád, hogy mikor rakod ki az új részt vagy esetleg versenyeznek, hogy ők olvassák el először.
2. Sok benne a valós barátom
Úgy gondolom ezen nincs sok minden amit meg kell magyarázni. Némelyik barátom az igazi nevén szerepel benne és némelyik pedig kitaláltal. Azt nem árulom el ez kikre igaz, de aki tudja, az úgy is tudja.
3. Személyiségek
Na igen, ez a másik dolog, amit folyton megkérdeznek tőlem. Egy karakterem személyisége sem hasonlít annyira a barátaimra. Mindegyik barátom karaktere valamiben eltér. Vagy teljesen más a két ember. Itt a lényeg az volt nekem, hogy létrehozzak egy olyan baráti kört, amit mindenki szeretne.
4. Ez nem az én baráti köröm
Nagyon sokan azt hiszik én így élek. Pedig nagyon nem. Nekem nincs ilyen tökéletes baráti köröm, holott szeretnék egyet ez nem titok. Egy barátom egyszer azt mondta, hogy egy író/ ember azt írja le ami lenni akar vagy amit magának szeretne. Ebben szerintem van igazság. Zsófi élete több részből is tökéletes, de tele van sebekkel. Lelki sebekkel. Élveztem azt mikor ezeknek a barátoknak írogattam és random kérdéseket feltettem, vagy csak kiraktam hogy mindenki írja meg a pl kedvenc színét.
5.Születésnapomon vittem be a szereplőknek a könyveket.
Na, nem az összesnek, de pont a szülinapomra érkeztek meg és gondoltam beviszem őket. Ide berakok pár képet róluk:
Itt épp a vonaton vittem be őket🥰
Ez info órán készült😂😂
Itt pedig láthatóak egyben🥰 ( ez az utánpótlás volt)
Itt pedig én, ahogy pózolok🥰
6. Nem akarom megmutatni az arcom.
Nem azért, mert van valami rajta, csak nem érzem magam kényelmesen, ha belegondolok ismernek. Szívesen barátkozok bárkivel, de nem akarom kitenni magam a nyilvánosságnak MÉG . Egyetlen egy kép van fent rólam itt Wattpadon, azt azért raktam fel, mert egy fantasztikus emlékhez köt. Úgy éreztem azt meg kell örökítsem. Visszatérve, én ha írnak szoktam válaszolgatni és beszélgetni ( én 16 vagyok, márciusban leszek 17) ha velem egykorú vagy, vagy esetleg fiatalabb, fiú vagy lány én beszélgetek. 2 dolgot nem vállalok. Az első az a kézirat átnézés. Gondolom sokan kérdezitek miért? Mert ha te író szeretnél lenni, ne kérj emberektől tanácsot. Írd meg , írd le amit gondolsz és utána ha kész, akkor kérj tanácsot, hogy milyen. Könyebb egy vázlatot szerkeszteni, mint egy üres oldalt. A másik pedig a közös írás. Nekem az nem megy. Én nem tudok ilyen téren együtt működni. Tanácsokat szívesen adok, mesélek is, ha kell magamról ebben a témában. Írhatsz Wattpadon ( ne lepődj meg, ha nem írok vissza, nem szoktam itt nézni az üzeneteket, de ha írsz egy kommentet akkor megnézem) vagy instagrammon ( Ordinarygirl203) illetve gmail-en ( Ordinarygirl203@gmail.com) mindegyiket ritkán nézem, de igyekszek majd rendszerességgel nézni őket. Messenger nincs. Vagyis nyilván a rendes nevemen van, de Discord-om is van, ahol egy szerverem is van. Oda berakhatlak és beszélgethetünk. Vagy csak privátban.
Na de elérkeztünk a végére és végre elolvashatod a részt. Jó szórakozást kívánok és további szép napot/ estét neked🥰
Itt egy kis popcorn az olvasáshoz : 🍿Lapozzz
⬇️
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy Lány Története
FantasiZsófi egy lány, aki egész kiskori életében a rákot küzdötte le. Végre mehet igazi iskolába és nagyon izgatott emiatt. Na de mi várja ott? Rátalál az igaz szerelemre? Mi az ami elengedhetetlen, ha az ember rákos volt? És ami a legfontosabb, Zsófi tal...