16.

103 7 1
                                    

Az egész éjszakát végig aludtuk és nagy meglepetésemre senki sem horkol a csapatból. Viszont én éjszaka annyira megszoktam, hogy nagyobb ágyon alszok, hogy olyan reggel fél hatkor fordultam egyet és szépen legurultam az ágyról. A hatalmas koppanásra Giga és Gergő egyszerre riadt fel és néztek az ágyamra, ahol nem találtak, majd Giga nézett le a földre, ahol félálomba a takaró alól ránéztem. Giga csak rám nézett kócos fejjel, majd nevetve visszafeküdt a párnájára és bealudt. Gergő szintén kócosan tápászkodott fel és nézett rám.

- Nem fekszel vissza? - kérdezte az ágyából.

- Nem, ez kényelmes- feleltem a reggeli rekedt hangomon és bealudtam a földön. Igazából nagyon sokszor mosolyogtam, csak eddig sose említettem. Mikor kiderült, hogy Gigával és Gergővel alszok, pillangókat éreztem a hasamban.

- Gyerekek, jóreggelt- kopogtak fél hétkor. Nyöszörögve keltem fel és eszméltem fel legelőször, hogy a tanár úgy tudja, hogy velem alszik Ditte és Bella. Hírtelen felkeltem, oké, van maximum 3 percem felkelteni az egész csapatot.

- Gyerekek? - kérdezte a tanár.

- Öm, jóreggelt tanárnő, jelenlegvészhelyzet van, ezért tudna várni 3 percet? - kérdeztem.

- Milyen vészhelyzet? - kérdezte

- Női, Bellának megjött és kissé kínos, de rajta vagyunk- feleltem.

- Persze, addig átmegyek a másik lánycsapathoz- felelte.

- Köszönjük. Majd abban a pillanatban ugrottam rá, Gigára, majd Gergőre.

- Mi az isten? - kérdezték egyszerre.

- Nyomás a másik szobába, van 2 percünk- mondtam. Majd Gergőnek leesett, hogyha a tanár megtudja, hogy együtt aludtak a fiúk és a lányok, tuti nem visz minket év végén kirándulni, így kapcsolt és Gigát a lábánál fogva húzta át a másik szobába és én is átfutottam, majd ráugrottam Bellára és Bencére, mert ölelkezve aludtak, amíg Gergő Ádiékat keltette fel, hogy Ditte menjen át a másik szobába. Ditte és Bella kómásan átsétált, majd Ditte Giga ágyába dobta le magát, Bella meg az enyémbe. Gergő befeküdt a félig alvó Bence mellé, Giga meg a félig alvó Ádi mellé.

- Gyerekek, most már jöhetek? - kérdezte a tanár.

- Persze, egy pillanat- mondtam és kinyitottam az ajtót.

- Na jól van, fél óra múlva reggeli- mondta.

- Rendben Tanárnő- feleltem- felkeltem őket- tettem hozzá, mikor a tanár tekintete az alvó Bellára és Dittére vándorolt.

- Rendben- felelte, majd elment. Felráztam a lányokat, majd üzenetet kaptam Gigától, hogy Gergő az ágyában hagyta a telefonját és, hogy reggelire vigyem le neki. Visszaírtam egy okés jelet, majd felvettem egy melegítő szettet egy fehér pólóval és a két félig alvó barátnőmmel mentem reggelizni. Szedtem pár dolgot a tányéromra, majd miközben a fiúk asztalához mentünk leraktam Gergő mellé a telóját- Bella mellé ültem le, mellettem meg Gaga ült a családfő helyén. A reggelin mindenki ideges volt, nem tudták a fiúk, hogy mire számítsanak, ezért igyekeztek elnyomni az idegességet a gyomrukban. Nem akartam őket megijeszteni, de mi lesz, ha továbbjutunk az Országosba? Ahol sokkal több a tét, sokkal jobban izgulnak a diákok. Ami nekem fura volt, hogy az országost nem úgy értették, hogy egy Budapesti megküzd egy Komáromi csapattal, hanem szomszédos országokkal küzdenek meg. Adnám, ha mi a horvátokat kapnánk és mehetnénk Horvátországba. Majd a fiúk elmentek, mert hamarabb ott kellett lenniük a helyszínen. Mi kicsit pihentünk a szobában, majd lassan elindultunk, olyan 10 környékén. Majd megérkeztünk a tornaterembe és leültünk a lelátón középre. Vettünk vizet a fiúknak, mert egyik okos sem hozott magával a meccsre. Bellával levittük nekik, majd Bence megölelte Bellát.

Egy Lány TörténeteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz