34.

100 6 5
                                    

Egy hét telt el ezek után. Apám csütörtökön beadta a válási papírokat, anyámat a média teljesen tönkretette. Nekem már csak 2 kemo-m van hátra és meghúzhatom a harangot. Igaz suliba nem járhatok majd, de nem zavar, lehet hogy a jövőben majd megköszönöm, hogy nem jártam suliban, mert több erőm lesz. Továbbra se látogat apám, csak nagyon ritkán a munkája miatt. Több száz cikk jelent meg az üggyel kapcsolatosan. Mindegyiknek elolvastam a címét. „Pintér Ákos családja széthullik" vagy a másik kedvencem „Pintér Ákos válni akar szeretőjétől". Természetesen vannak ilyenek is: „Pintér Ákos felesége elfogadja a válást, de hatalmas pénzt kér érte" vagy „Pintér Ákost volt felesége fenyegeti" Ezek a szalagcímek mindig elgondolkodtatnak azon, mennyi ember veszi be ezeket. Gaga a szobában az ágyán feküdt és a telefonját bújta. Nem játszott, úgy tűnt, mintha olvasna, gondolom a híreket olvasgatta.

- Eléggé bonyolult az életed- mondta pár perccel később.

- Sose volt egyszerű- mondtam.

- Talán jövőhét péntektől az lesz- utalt az utolsó kemo utáni napomra.

- Lehet, de sose tudhatjuk mit hoz a jövő- feleltem.

- Igaz, az mindig rejtély marad- mondta.

- De igazából tudhatod mit hoz a holnap- mondta pár perccel később.

- Honnan? - kérdeztem.

- Hát, eltervezed mit szeretnél ma megcsinálni és ha sikerül, akkor holnap folytatod, magyarul ki tudod számítani mi lesz holnap- logikázta.

- Nos, a matek sose volt az erősségem, szóval ezt nem nagyon értem- mondtam.

- Csak ne halaszd holnapra azt, amit ma még megtehetsz- mondta.

- Tudom, sokszor ez volt a mottóm. Mikor kicsit rosszul voltam, néha azt gondoltam elég, ha holnap ölelem meg a szüleim, vagy elég, ha holnap mondom nekik hogy szeretem őket. Majd mikor éreztem, hogy nagyon de nagyon szarul vagyok, akkor mindennap elmondtam nekik, ha kellett fel is hívtam őket- meséltem.

- Én is így vagyok vele, miután eltörtem a lábam sokszor hívogatom őket- felelte.

- Sose jöttek be még hozzád- gondolkoztam.

- Nem tudnak, sokat dolgoznak, plusz két kistesóm van- felelte.

- Azok nem tudom hogy vagy vele, néha idegesítőek, legalább is nálam Emma egy igazi hercegnő- feleltem.

- Nálam mind a kettő nyugodt és jó kapcsolatom van velük- felelte.

- Az szuper- mosolyogtam.

- Az egyik húgom 5 és a másik pedig 2- felelte.

- Enyém 8 bár úgy néz ki mint egy 14 éves- mondtam a szemeimet forgatva.

- Nálunk jó kapcsolat van, és ennek örülök- felelte.

- Két lánynak van egy tökéletes bátyja, akkor persze- mondtam.

- Akkor a szüleid most válnak? - kérdezte.

- Nem tudom, nem beszéltem apámról erről, folyamatosan dolgozik- mondtam.

- Gondolom várod a pénteket- felelte.

- Nagyon, tényleg mindennél jobban. Hazamehetek- mondtam boldogan.

Egy Lány TörténeteOnde histórias criam vida. Descubra agora