23.

82 4 0
                                    

Két héttel később elmentünk megünnepelni az Angliai utat. Rengeteget ittunk és ettünk, nekem ugyan nem, de a többieknek kiesett az egész buli. Bella és Ditte az asztalon táncolt, miközben Giga és Gaga a földön fekve aludtak. Bence és Gergő kissé furán néztek ki, Ádi szerintem halott volt. Mindenki annyit ivott, hogy hülyeségeket beszélsz. Én gyerekpezsgővel éltem az életem aznap és röhögtem a többieken, milyen viccesek. Majd, mikor már meguntam, hogy mindenki hülye, elvittünk mindenkit hozzánk ismét és másnap reggel mindenki kivéve én az ágyban szenvedett.

- Meghoztam a 12 órás fájdalomcsillapítót- feleltem.

- Isten vagy- mondta Giga és elvette Gaga elől.

- Kösz haver- felelte Gaga. Majd elvette a másik fájdalomcsillapítót.

- Legközelebb nem leszek ilyen rendes- néztem rájuk.

- Jó- felelték mind a ketten. Majd tovább mentem Bencéhez és Bellához, akik sötétben szenvedtek.

- Tessék- adtam oda.

- Fel fog robbanni az agyam- felelte Bella.

- Nem kellett volna ennyit inni- mondtam.

- Nem is ittam sokat- felelte.

- Csak 3 felest, majd 2 pezsgőt, aztán puncsot is láttalak inni, még egy felest, aztán újabb pezsgőt, mikor mindenki koccintott mindenkivel, és még az ivós játékot nem is mondtam- feleltem.

- Jézus- mondta.

- Én megittam vagy 2 liter sört- felelte Bence.

- És a pezsgőket illetve pár felest te is- feleltem.

- Összesen mennyit fizettél? - kérdezte Bella.

- Ne akarjátok tudni- nevettem fel, majd kimentem. Gergőhöz mentem, aki bevette a gyógyszert és ránézett.

- Nem csináltam semmi rosszat, ügye? - kérdezte.

- Nem hiszem, csak leüvöltötted Gaga fejét, miközben aludt- gondolkodtam, mire felnevetett.

- Ki volt a legdurvább? - kérdezte.

- Giga, egyértelműen- feleltem.

- Miért? - kérdezte.

- Többet ivott, mint ti összesítve- mondtam.

- Jesszusom- mondta.

- Igen, nos igyekszem nem elmondani neki- nevettem fel.

- Kifizessem a részét? - kérdezte.

- Dehogy, a barátom, meghívtam mindenkit- feleltem mosolyogva, majd továbbmentem Dittéhez és Ádihoz. Másnap apám hívott, hogy este vacsorázni visz minket, vagyis engem, Belláékat, Ádiékat, Gigáékat, és Gergőt. Egy híres étterembe mentünk, ahol szinte mindenki csodálkozott, ilyen elegáns itt minden. Leültünk egy asztalhoz, mindenki a párja mellé, majd rendeltünk kaját. Egy pillanat alatt eluralkodott a káosz. Azt hittük az étteremnek van biztonsági rendszere, de nem volt. Sajtósok százai jöttek be engem és Gergőt keresve, mikor megláttak minket letámadtak az asztalnál minket. Képeket csináltak, majd a többiekről is.

- Hölgyem kérem távozzon- felelte az apám. Közben vagy nyolc biztonsági őr próbálta kivinni a többi riportert.

- Engedjenek el- mondta a hölgy.

Egy Lány TörténeteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt