Éljen, osztálykirándulás. Végül Szeged és Eger között vacillál a tanár. Szerinte mind a két hely szép és tökéletes lenne. Holnap indulunk és már borzasztóan várom. Szerintem Eger lesz a végleges helyszín, de izgalmas, hogy nem tudjuk végül melyikre megyünk. Az osztály megszavazta az egyik órán és a tanár azóta nem mondta el. Csak írt egy listát, hogy miket vigyünk és milyen időre számítsunk. Bepakoltam a bőröndömbe és nézegettem Pistit, de nagyon.
- Hozd el- mondta Bella, miközben pakolt.
- Befér? - kérdeztem nevetve.
- Megoldjuk, fontos neked Pisti- felelte. Bólintottam és a hónom alá csaptam Pistit, majd kitoltam az ajtóhoz a bőröndömet és Pistit. Izgatottan néztem Bellára, aki nevetve figyelte a mozdulataimat.
- Első igazi osztálykirándulás- felelte.
- Igen, nagyon várom- feleltem. Na ekkor még nem tudtam mekkora drámákkal és veszekedésekkel jár egy ilyen kirándulás. Másnap el is indultunk. Beültünk a buszba és amíg alul pakoltak be a fiúk a csomagtartóba, addig a lányokkal beszélgettem.
- Akkor, Ditte, Zsófi és én egy szobában- felelte Bella.
- Nekem jó- feleltem.
- Nekem is- felelte Ditte. A buszon odafele mindenki izgatottan nézte hova megyünk. Gaga és Giga berakta Szeged és Eger útvonalát a Waze alkalmazásba, egy ideig mind a kettő igaz volt, majd lehajtottunk egy útra és mind a két navigáció megsemmisült.
- Hát ez király, nincs térerő- mondta Gaga.
- Akkor, magunkra maradtunk- felelte Giga, majd elővette a telefonját és nyomogatni kezdte. Miközben a fiúk valami játékkal játszottak, a mellettem ülő Ditte bealudt és a vállamra hajtotta a fejét. Az út nem volt olyan hosszú, mint gondoltuk. Azt hittük lesz 3 óra, de csak 2 óra volt. Ebben a két órában én zenét hallgattam és a táblákat néztem az úton. Majd megláttunk egy táblát, amiből megtudtuk hova megyünk.
- EGER- üvöltötte Gaga. Mindenki odakapta a fejét rá, ő pedig büszkén mutatta a Waze alkalmazást, ami életre kelt és azt mutatta 2p és a célnál vagyunk. Eközben én is megláttam egy táblát Eger felirattal. Bekanyarodtunk egyenesen a belvárosba és megálltunk a szállás előtt. A szállás pont a Minaret mellett volt. Így a szobánk ablakából ráláttunk a Minaretre és az egész városra. Kipakoltunk mindent és az aulában várakoztunk, amíg az osztályfőnök elkérte a szobakulcsokat. Majd kiosztott minden csapatnak 3 kulcsot és mindenki megkereste a szobájukat. Én, Ditte és Bella kerültünk egy hármas szobába, Gergő, Giga, Gaga és Bence pedig a mellettünk lévő 4-es szobába. Ekkor még nem tudtam, hogy az éjszakát én náluk fogom tölteni, de ne szaladjunk ennyire előre. Szóval szépen kipakoltunk mindent és berendezkedtünk, majd gondoltuk átmegyünk a fiúkhoz megnézni ők hogyan haladnak. Legelőször Zsombiékhoz mentünk be, aki Otival és Max-al volt egy szobában. Tiszta kupi volt már most a szobájuk. Minden szanaszét dobálva, fellógatva. Egyből ki is jöttünk és bementünk a másik fiú csapathoz, ami pont az ellentéte volt az előzőnek. A szobájuk csak úgy csillogott és villogott. Semmi szanaszét dobált ruha, minden bőrönd egymáson a szekrényben, ruhák szépen rárakva a polcokra.
- Halljátok, ez a mi szobánknál is tisztább- nevette el magát Ditte.
- Látszik, hogy vannak ebben a csapatban rendmániások- felelte Bella, miközben Bence ágyán ült. Gergőt kerestem a szememmel, de nem találtam sehol, így csak leültem egy ágyra. Gaga szerintem látta, hogy keresek valakit. Mellém ült le és miközben Bella és Bence beszélgetett, meg huncutkodott megszólalt.
YOU ARE READING
Egy Lány Története
FantasyZsófi egy lány, aki egész kiskori életében a rákot küzdötte le. Végre mehet igazi iskolába és nagyon izgatott emiatt. Na de mi várja ott? Rátalál az igaz szerelemre? Mi az ami elengedhetetlen, ha az ember rákos volt? És ami a legfontosabb, Zsófi tal...