Bab 26

435 22 0
                                    

" hi you " tegur Amira sambil melentikkan tubuhnya agar Alex tergoda . Alex menjeling menyampah .

" Blah la menyebuk je " kata am geram . Tergedik gedik humban dalam loji baru ada akal . AL masih tidak berganjak malah semakin melekat pada RD .

" Eh kitorang ada kerja la dah blah " halau Is.

" Alah you ni asyik marah ja " Kata Amanda .

" Eherm RD pengetua suruh masuk bilik disiplin " panggil Sha sopan. RD mengangguk.

" Eh you tak nampak ke kitorang nak dating dengan diorang ni asal you sebuk sangat ni " kata Marsya .

" I'm sorry but pengetua yang arahkan saya panggil diorang " kata Sha masih sopan .

Pangg

Pipi kiri Sha dilempang oleh Eyka . Terkedu RD .

" Kau memang tak faham ke jahanam jgn ganggu kitorang date lah ! " Jerit Eyka lalu ingin menghampiri Sha.

BUKK

Jatuh terduduk Eyka akibat tumbukan dari teha.

" KAU SAPE NK LEMPANG SEPUPU AKU SIAL . EHH KALAU KAU NAK DATE PON LEPAS SEKOLAH LAH, KITORANG PANGGIL DIORANG NI SEBAB PENGETUA YANG ARAHKAN " Tengking teha

" Dah jom kak long " teha menarik tangan Sha pergi ke bilik disiplin . RD pula mengikut dari belakang .

" Eh kak long asal ni sampai merah pipi ni " soal masyi cemas .

" Ank anjing tu la datang lempang kaklong sebab kacau diorang date dengan RD " kata teha geram . Sisa amarahnya masih ada .

" RD kenapa girl korang melampau sangat ? kalau nak date, balik sekolah nanti pon boleh kan " kata Ad lembut .

" Ehh tu bukan girl kitorang, kitorang tak hamak pon dengan diorang tu, diorang yang beria sangat " Kata Is .

" Hmm dah la tak tahu panjangkan hal ni . Sekarang tunggu pengetua sampai " kata Sha . Biru juga lah muka dia . Bukan main kuat lagi tangan perempuan tu .

Krak

Pintu dikuak dari luar . Terpancarlah muka pengetua .

" Assalamualaikum semua sorry saya lambat " kata pengetua .

" Ok saya nak minta tolong kamu semua untuk cari nama pelajar yang bermasalah boleh " soal pengetua RD dan DCA mengangguk . Masing masing menuju ke arah rak yang menempatkan file nama pelajar .

" Weyh buduh file kite mana jgn cakap diorang yg ambil " Kata Ad .

" Tu la tak jumpa dowh file kita " kata masyi .

RD hanya membuat riak biasa apabila terjumpa file milik DCA .

" Pelajar perempuan yang bermasalah ada 25 termasuk AL " kata lia dingin mereka yg lain mengangguk .

" Pelajar lelaki ada 15 orang yang bermasalah " Kata Alex .

RD membuka file milik DCA .

Fatehah Anna Maira BT Ahmad

Masyitah Ezra BT Ahmad

Farisha Sandra BT Ahmad

Hazzara adzkayra BT Ahmad

Adeelia kaylana rivky bt Ahmad

" Sedap gila nama diorang tapi kan kenapa semua BT Ahmad eh " soal Lutfi .

DCA yang mendengar pertanyaan Lutfi itu menoleh . Aura gelap mula terasa . RD meneguk air liur yg terasa kesat.

" Kenapa korang ambil file kitorang huh !" Meninggi suara masyi .

" K- kitorang c-cuma nak tahu nama korang ja " kata am

" Memandangkan korang dah tau nama penuh kitorang . Baik korang tutup mulut jgn bagi tau orang lain faham " Kata teha tegas .

" Panjangnya nama macam mana nak akad nanti " soal Alex sendirian . Eh kesitu kau eh menyempat .

Secret Identiti || Completed ✔Where stories live. Discover now