Bab 25

459 23 0
                                    

Beberapa anak buah DM serta DM sedang bersiap sedia untuk menyelamatkan GK .
____________________________________

" Erghh " jerit adward apabila peluru milik Ah choi terkena pada lengannya.

"Bos ok " soal anak buah adward . Dia mengangguk tak mahu nampak lemah didepan anak buah .

" HAHHAHAHAHA anak ank buah lu lemah termasuk lu Eric " Kata Ah choi sinis .

" Bos adward bos bukan Eric jauh beza sangat tu " tegur botak anak buah Ah choi .

" Ah apa apa ja la " kata Ah choi .

"Lu guna senjata boleh la, try by one tengok " kata Raz .

" Betul tu mau lawan tapi guna senjata apa cerita atau lu takut kalah huh? " Soal Aiman sinis . Ah choi yang mula bengang itu terus menyuruh anak buahnya menyerang anak buah GK.

( Situasi DM )

" Jom masuk slow slow " kata Ad . Mereka menyelinak masuk ke dalam gudang .

" Vin cari suis utama" arah lia pada teha .

" Dah jumpa "

" Ok now tutup suis tu cepat " arah lia.

Ktak

Suis lampu ditutup .

( Situasi RD )

Ktak
Lampu tiba tiba terpadam .

" Pergi cari suis lampu " arah Ah choi .

Bang
Bang
Bang

DM menggunakan silent mode supaya musuh tidak kedengaran.

ARGHH

Panik anak buah Ah choi . Dah la gelap tak nampak apa apa . Baru saja botak ingin mengeluarkan lampu suluh, lia terlebih dulu menembak tangannya .

" Sapa lu orang huh kalau berani tunjuk kan muka lu orang . " Kata Ah Choi dengan suara meninggi . GK yang berada disitu tertanya tanya apa yang terjadi dan seketika

KTAK

lampu gudang itu terbuka . Terkejut Ah choi melihat anak ank buah nya bergelempangan tidak bernyawa . Begitu juga GK terkejut melihat situasi itu .

" Keluarlah kalau berani . Jangan main sorok sorak lah cibai. " Kata Ah choi dingin.

" Orang tua tak elok mencarut ma, tak baik " kata avrin . Mereka semua mendongak memandang keatas bumbung . Ad , lia , Sha , teha dan masyi serentak melompat turun.

" Lu sapa wa tara kacau lu " kata Ah choi .

" Memang lu tara kacau kami tapi kau kacau kawasan kami . " kata Aretha pula .

" Aku tanya lagi sekali lu orang sapa huh ? " Soal Ah choi geram .

" Kami DM " kata lia sambil merenung Ah choi tajam . Terkelu terkedu semua ada .

" Wa tau lu pening meh wa terangkan. Semua kawasan milik DM " kata shenny .

Shoot

Anak buah DM menyelamatkan GK manakala anak buah yang lain berperang dengan anak buah Ah choi yang sudah berkurangan . Lia menendang kepala Ah choi sampai terteleng.

" Ada nak kata apa apa " soal lia sambil mengacu pistol kepada Ah Choi. Ah choi menyepak pergelangan tangan lia . Terpelanting pistol yang berada di tangannya . Ah choi ingin menghunus pisau pada lia namun digenggam kemas sehingga darah mengalir keluar dari telapak tangan. Lia menendang perut Ah choi sehingga kebelakang dan mengambil pistolnya semula lalu menembak tepat pada dada Ah choi . Dikeluarkan Boom .

" Go to hell " ucap lia sinis .

Bomm

Semasa perjalan pulang Sha membantu lia merawat luka ditangan nasib baik masyi kata GK tidak syak apa apa .

( Flash back)

Lia sedang leka membuat home work yang diberi pagi tadi tersentak akibat deringan telefon .

" Hello Assalamualaikum " sapa lia

"..... "

" Wht macam mana diorang boleh pergi sana " soal lia sedikit meninggi . Terkejut dia apabila grandpa memberitahu bahawa GK pergi ke sebuah gudang "

" Baik kami pergi sekarang " kata lia . Lia berlari dan memanggil sepupu sepupunya agar bersiap untuk ke markas . "

( End flashback)

Secret Identiti || Completed ✔Where stories live. Discover now