Bab 14

507 22 0
                                    

Welcome back DEMON AUREL . Lia hanya mengangguk sahaja . Sepupu sepupunya hanya mengikuti dari belakang .

" Mana budak tu " soal lia dingin.

" Dekat bilik 06 Demon " kaki melangkah kearah bilik yang diberitahu oleh anak buahnya itu . Sampai saja didepan pintu bilik tersebut aura yang kuat mula terasa .

"Buka "

Anak buahnya yang menjaga pintu bilik tersebut membuka pintu setelah mendapat arahan dari Ervin . Lia menapak ke arah mangsanya yang sudah lelah akibat dibelasah teruk oleh anak buahnya . Lia duduk di atas kerusi sambil memerhati kearah mangsanya . Sepupu sepupunya pula hanya melihat apa yang bakal lia lakukan .

" Bagitau aku siapa hantar kau " dingin saja suara lia . Lelaki itu tergelak sinis sambil menggeleng kepala.

" Aku takkan bagitau kau "

"owh oke" tenang sahaja dia menjawab.

" Aku bagi kau peluang lagi sekali, kau nak bagi tau atau tak ?" Soal lia tenang .

"Aku takkan bagitau kau lah !! "

"Ok, Ad kau nak ? Soal lia kepada Ad . Ad hanya tersenyum sinis disebalik masknya .

"Why not right aku pon dah lama tak main " ujar Ad dengan sinis . Lia hanya mengangguk.

"Ok then you take it"

"Green light huh? Lia mengangguk.

Ad mengarahkan anak buahnya untuk mengambil peralatan untuk menyeksa mangsa mereka . Anak buahnya masuk ke bilik tersebut dengan meja yang dipenuhi dengan senjata tajam . Pisau Rambo , skykes fighting, fixation bowie , seal knife ,steel recon , LHR combat dan banyak lagi

( HOHOHO author cari dekat Google jer 😌)

Terbuntang mata lelaki itu apabila melihat pelbagai alat seksaan diatas meja itu .

" K- kau n-nak buat apa dengan benda tu ?"soalnya dengan gagap . DM yang melihat itu tersenyum disebalik mask mereka .

" Why takut ?" Soal Ad sinis manakala mereka berempat hanya memerhati .

" Chill tak sakit pon " kata Ad sambil membelek alat seksaan tersebut . Ad mendekati lelaki itu sambil bermain hujung pisau kearah pipi lelaki itu . Dapat dilihat muka lelaki itu pucat tidak berdarah apabila hujung pisau itu bermain dipipi kirinya .

"ARGHHHHH" Lelaki itu meraung kuat apabila pipi kirinya ditusuk pisau . Ad menoreh pipi lelaki itu sehingga menampakkan isi pipinya .

" Kau nak bagi tau atau tak ?" Soal Ad sinis .

" Oke ok aku bagi tau kau "kata lelaki itu termengah-mengah .

" Red rose yang upah aku . Dia nak jatuhkan gruop mafia korang semua" kata lelaki itu menahan sakit .

"Kan senang kalau kau bagi tau aku awal awal " kata Ad lalu mengacukan pistol kesayangan nya kearah lelaki tersebut dan..

BANGG
BANG
BANG

Tiga das tembakan terkena pada kepala , dada dan perut lelaki itu .

" Settlekan dia , bersihkan tempat ni aku tak nak ada kotor sikit pon " kata Ad dingin . Dia menoleh kearah sepupu sepupunya .

" Puas ?" Soal lia kepada Ad. Gadis itu mengangguk lalu tersenyum puas .

DM terus pulang kerumah setelah lelah menguruskan mangsa mereka .

[ Flashback]

Lia sedang baring itu tersentak apabila deringan telefon miliknya berbunyi . Lia mencapai lalu melihat nama pemanggil .

" Herm speak " arah lia pada ank buahnya.

"capo ci sono contrabbandieri di droga vicino al nostro capo merci" (bos ada orang seludup dadah dekat kargo kita bos) "

"chi osa contrabbandare. Voglio che indaghi su chi è stato. Lo voglio tra una settimana"(siapa yang berani seludup. Aku nak kau siasat siapa yang buat. Aku nak dalam masa satu minggu)

"comprendere" ( faham )

"si bravo capo" ( ya baik bos ) gerun anak buahnya mendengar suara lia .

[ End flashback]

Sorry cerita semakin hambar kan .

Secret Identiti || Completed ✔Where stories live. Discover now