Pada pagi itu pelajar tingkatan 5 perlu ke dewan .
"Ok murid murid cikgu nak bagitau minggu depan kita akan mengadakan pertandingan sweet couple" kata cikgu Insyirah . Pelajar pelajar yang taken bersorak gembira manakala yang single tringle yingle vingle ni hanya mengeluh . Mana nak cari pasangan oiii 🤥.
" Kau dengan aku eh Sha " kata Lutfi apabila ternampak AL sedang menuju ke arah mereka . Nak suruh jadi pasangan lettew 🤥. Sha mengangguk lagipun dia tak dak pasangan .
" Hye uollss " sapa AL gedik . RD sekadar menjulingkan mata . Menyampah !!
" Hye u . I nak pasangan dengan u boleh ? " Soal Marsya pada Lutfi .
" Aku dah ada pasangan " kata Lutfi dingin .
" U ?" Soal Amanda kepada Am.
" Aku dengan teha " kata Am . Teha terkebil kebil memandang Am .
" Boleh ?" Soal Am pada teha . Teha sekadar mengangguk . Amanda mendengus geram.
" U ? " Soal Eyka pada Is .
" Aku dengan masyi, boleh kan masyi?" Soal Is, masyi mengangguk tanda "ya"
" How about you Hazz ?" Soal Syasya pada Hazz sambil tangannya bermain didada bidang milik Hazz namun ditepis kasar . Eyy gatai bebeno .
" Sorry aku dengan Ad . Boleh Ad ?" Ad mengangguk .
" N u kita pasangan dua ehh " kata Amira kepada Alex dengan gedik .
" Aku dengan lia . Boleh lia ?" Lia mengumam sahaja . AL mendengus kasar .
" Eyy korang buat apa eh dekat diorang . Kitorang ni lagi cantik lagi hot pada korang lah " hambur Amira geram .
" Hot kepala anjing kau, lutut pon hitam . Kaki tu takda la putih mana " Kata Ad bersahaja . Mereka yang berada di dewan itu tergelak mendengar apa yang dikatakan oleh Ad .
" Eyy kau sesedap mulut je kata dekat kitorang cenntu, muka kitorang ni lagi lawa la dari korang dah la miskin. Takdak harta aku boleh buat korang semua kena buang sekolah lah " kata Amira.
" Betul tu ayah dia sponsor terbesar sekolah ni tau " kata Syasya .
" So nampak kami kesah ke ?" Soal teha.
" Hanya orang yang bongkak ja selalu pamir harta sedangkan harta tu tak seberapa . Baru anak Dato' dah kecoh satu sekolah, orang lain anak tengku, anak tansri, anak Dato' Sri, elok ja tak bongkak macam kau pon . Anak Dato' aja udah bangga " kata lia yang dari tadi mendiam diri . Sunyi sesuai dewan apabila mendengar suara lia . AL mendengus kasar lalu meninggalkan dewan . Mereka mula beredar apabila masing masing sudah mempunyai pasangan masing masing.
" Wehh teha ada gajah terbang lah " kata masyi dengan suara dibuat buat teruja .
" Mana ² " soal teha . Terdengar saja gelakan dari masyi dan Ad terus berubah muka teha .
" Kau ni kan! tunggu kau ." Teha mengejar masyi .
" Bluerkk tak dapat " kata masyi sambil berlari tanpa menoleh kehadapan .
" Masyi hati hat- "
Bukk
Masyi terjatuh dalam pelukan Is . Terkaku semua orang termasuk masyi.
" Erk sorry saya tak perasan, sorry again " kata masyi lalu menunduk 90 darjah badannya .
" Sokay be careful next time " kata Is . Masyi berlari mendapatkan sepupu sepupunya.
" Comel " getus hati nya .
" Eherm dah tangkap cintan cintun ke bang " usik Am .
" Mana ada " nafi Is tergelak mereka disitu .
Skip di kelas
"DCA ROOM now " Kata lia . Sepupu sepupunya hanya mengangguk .
Masyi kemeja guru untuk meminta izin guru untuk keluar kelas . Setelah mendapat keizinan mereka keluar menuju ke DCA ROOM .
" Why " soal Ad.
"dobbiamo tornare indietro ora. Ho ricevuto informazioni dai nostri uomini che il fratello Zard è stato colpito quando è andato al centro commerciale prima " (kita kena balik sekarang. aku dapat info dari anak buah kita yang abang zard kena pukul waktu pergi mall tadi) " kata lia dingin .
" quando è stato colpito" ( bila dia kena pukul ) " soal teha dingin .
" otto stamattina " ( lapan pagi tadi ) " kata lia .
Jom minta izin umma dulu " kata Ad.
Mereka meminta izin dari pengetua .
YOU ARE READING
Secret Identiti || Completed ✔
ActionAUTHOR : AUREL > My first book ‼️ > DILARANG COPY ‼️ > Sorry kalau salah eja atau kurang menarik sebab ni first book hehe > Sorry kalau ada tersamar mana mana cerita sebab ini hanya rekaan sahaja > Sorry kalau sama dengan Boom org lain