Bab 50

404 16 0
                                    

BAMM!

Terhinjut bahu mereka yang berada di cafe. AL merenung DCA tapi DCA hanya membuat riak biasa .

" Eh kau ni kan berapa kali aku nak cakap hah? Alex tu aku punya " Amira mengempalkan penumbuk . Lia hanya memandang wajahnya datar .

" Kau memekak ni asal . Tak makan ubat ke ? Atau terlebih dose tu yang pening lalat and tetiba datang serang orang ni hmm ?" Tawa mereka semua terhambur .

" Eh kau diam "Amira menunding jari kearah masyi .

" Biar la dekat dia lagipon Alex bukannya HAK kau pon kan " sengaja teha menekan perkataan hak .

"Tu boy aku bukan boy kau"meninggi suara Amira. Lia mengusap telinganya. Bingit gila .

" Kalau boy aku pon apa salahnya kan?" Sengaja lia mahu panaskan lagi hati Amira .

" Dia aku punya kau faham takk!!!" Amira menengking lia .

" My boy won't hesitate to run up on your boys "

Eongdeongi ppangppangppang

Namjadeureun time time time

Nae ipsul nyamnyamnyam

Eodigadeun dangdangdang

Deungjangeun chachacha

Ttwijattwija bangbangbang

Diseuko ppangppangppang

HELLO BITCHES

Lia menarik senyuman sinis apabila perkataan hello bitches itu keluar dari mulutnya. Tepukan gemuruh memenuhi ruang cafe .

" Gempak dowhh " Hazz menepuk tangan diikuti member yang lain .

Lia bangun dari duduknya lalu bergerak ke dewan peperiksaan .
Mesti pelik kan cakap dah habis exam. Tu exam BM huhu.

-Skip di dewan peperiksaan-

Seisi dewan senyap ketika menjawab exam.

"Ish tadi aku dah ingat kot semua benda ni . Bukak je kertas haih hilang ingatan aku , parah " teha menggigit hujung pennya .

"Ermm apa jawapan dia ehh . Parah betul kalau hilang ingatan tiba tiba ni" ad menggaru pipinya yang tidak gatal . Dilihat sekeliling matanya tertumpu pada lia . Sepupunya itu tekun menulis . Apa yang ditulis pon tak tahu bukannya nak share jawapan sikit . Ad memandang kertasnya.

-Skip lepas exam-

Lia merenggangkan uratnya . Lenguh mat duduk lama ii atas kerusi. Korang mesti pernah rasakan .

" Macam mana exam ok " soal Am pada teha .

" Tak ok terhilang ingatan secara tiba tiba " memuncung mulut teha . Am tergelak kecil .

" Sama la buka ja kertas auto jadi bodoh jap . Aku tengok lia punya la kusyuk menulis . Bukannya nak bagi jawapan sikit heh ?" Ad mencebikkan mulutnya . Hazz tertawa kecil .

" Kaklong canna ok exam ? Tengok sama ja macam lia menulis jawapan apa ?" Teha memandang Sha .

"Nak tahu jawapan apa yang kaklong tulis ?" Mereka mengangguk.

" Hehe Al hantamun " tergelak mereka semua .

" Seriuslah sayang hentam je ?" Soal Lutfi . Sha tersengih lalu mengangguk.

" Taknak balik ke aku dah lenguh kaki berdiri ni " lia bertanya setelah lama berdiam diri. Mereka tersengih . Alex memaut bahu lia.

" Abang kita still dalam sekolah lah " lia menepis perlahan tangan Alex.

Secret Identiti || Completed ✔Where stories live. Discover now