Malam itu RD dan kumpulan GS (GANGSTER SHARK ) beradu tenaga masing masing berlawan antara satu sama lain kerana anak buah GK (GANGSTER KOBRA aka ank buah RD ) terlanggar bahu anak buah GS .
Hal kecik pon sampai nk gadoh paciter 😌
Pap pap pap
Serentak mereka semua menoleh kearah bunyi tersebut.
"Woah ada persembahan kenapa tak ajak " soal syadza aka masyi.
"Lu mau apa perempuan, datang mau jual badan ka "kata shark aka ketua GS dengan nada sinis .
" Well meh aku introduce myself . Aku syadza kata masyi .
" Meet me Ervin ' aka teha.
" Meet me shenny rivka " aka Sha.
"Meet me Queen " aka Ad and behind you Aurel leader of DM " kata Ad dengan nada datar . Tercengang mereka disitu . DM adalah mafia dirangking pertama .
"Ni tempat kami "kata Ad.
" Apa bukti lu ini tempat lu huh !! " Kata shark tidak mahu kalah . Aurel berjalan kearah dinding. Lalu mereka semua menoleh kearah dinding itu. Tercengang mereka melihat tulisan itu pada dinding yang agak lusuh .
DM AREA
YOU COME
YOU DIESHOOT ARAH SHENNY
BANG
BANG
BANGAnak anak buah shark kini telah tumpas dan hanya tinggal shark sahaja disitu .
BANG
"ARGHH" Shark menjerit tatkala kaki kirinya ditembak oleh anak buah DM.
" Kenapa korang ambil dia, dia kitorang punya " kata Raz aka Hazz.
" Kitorang yang tumpaskan diorang so kitorang ambil "kata syadza dengan nada dingin, mereka membaling bom asap dan beredar dari situ.
" Uhuk uhuk mana diorang pergi "soal Aiman aka Luthfi.
" Diorang dah blah, dah jom balik nanti polis datang pulak " kata adward aka Alex . Mereka pon pulang.
( Owh lupa author nak cakap diorang pakai hoodie n mask tau )
[ Markas DM ]
" Kau nak buat apa dengan dia, kenapa ambil dia " tanya Ad manakala yang lain hanya mendengar sahaja .
" Shahmi edzard atau dikenali sebagai shark adalah anak tunggal anda mak dia sedang sakit ten..."
"Jadi" soal masyi . Lia menjeling sebelum meneruskan kata nya.
"Mak dia sakit tenat dan perlukan rawatan secepat mungkin . Dia jadi gangster sebab nak buat rawatan dekat mak dia, aku cuma mahu tolong dia saja " kata lia dengan nada datar, sepupu sepupunya hanya mengangguk .
" Aliesa bagi si shark tu makan nanti aku jumpa dia "
" Baik Demon Aurel "
[ Situasi shark ]
"Tahan sikit aku nak buang peluru ni"kata salah sorang dari anak buah DM .
"ARGHHHHHH!! " Jerit shark apabila anak buah DM mahu mengeluarkan peluru di kakinya.
KTING
Berpeluh muka shark apabila peluru itu selesai dikeluarkan.
KRAK
" Nah makan ni nanti Demon Aurel nak jumpa kau " serta merta wajah shark bertukar menjadi pucat.
" Tak payah nak takut sangat, Demon tak akan apa apakan kau, dah makan cepat nanti aku yang kena marah" kata aliesa.
KRAK
Serentak mereka menoleh kearah pintu . Sempat Lia membuat isyarat kepada anak anak buahnya untuk keluar .
" Macam mana dengan kaki kau ok?" Soal Lia bersahaja.
" Oke "jawab shark yang sedang menunduk.
" Kau bercakap dengan siapa hm ? Soal Lia . Pantang kalau dia bercakap orang pandang tempat lain . Shark masih diam tidak berkutik.
" Kalau aku bercakap pandang muka aku, aku tak suka bila aku bercakap orang pandang dekat lain . Faham " kata lia senada. Shark mengangkat muka.
" Kenapa tak bunuh aku ? " Soal shark.
" Cause you are not my enemy " Tenang sahaja Lia menjawab.
" Aku dapat tau yang mak kau-" belum sempat lia menghabiskan ayatnya shark lebih dulu memintas percakapan lia.
" Kau jangan sentuh mak aku !!! " Hambur shark dengan dada turun naik menahan marah .
" Dengar dulu boleh tak, aku cuma nak bantu mak kau untuk terima rawatan saja " shark memandang lia dengan pandangan yang terkejut.
" B-betul kau nak tolong mak aku dapatkan rawatan "soal shark meminta kepastian .
" Hm, dah kau rest la esok aku datang balik " belum sempat lia pergi shark terlebih dulu menarik hujung hoodie Lia. Lia mengangkat kening .
" A-aku nak cakap sikit boleh ? Soal shark . Lia menjogketkan kening nya menandakan apa dia .
" Aku nak ....
" Aku nak..
"Aku nak..
Lia yang sudah penat ingin menunggu terus bertanya
" Aku nak .. aku nak .. nak apa ?"
" Aku nak jadi abang angkat kau boleh ?" Soal shark takut takut . Lia menjogketkan keningnya .
" Reason" soal lia sepatah.
" Sebab aku tak ada adik beradik, aku teringin nak ada adik beradik, so boleh ke ? "
" Oke " shark memandang lia tidak percaya.
" Aku serius, panggil aku lia jha, k aku cau lu " kata lia dengan nada datar.
" Ehem tak nak salam abg dulu ka ?" Soal shark mengusik . Lia cepat ii menyalami tangan abang angkatnya . Shark melihat lia seperti ingin melarikan diri daripadanya hanya tersenyum suka.
YOU ARE READING
Secret Identiti || Completed ✔
ActionAUTHOR : AUREL > My first book ‼️ > DILARANG COPY ‼️ > Sorry kalau salah eja atau kurang menarik sebab ni first book hehe > Sorry kalau ada tersamar mana mana cerita sebab ini hanya rekaan sahaja > Sorry kalau sama dengan Boom org lain