B Ö L Ü M 1 : RÜYA(+18)

90.1K 733 129
                                    

🎼🎼🎼

Ellerim kucağımda ki kızıl saçlı kadının kalçalarında oyalanırken, gözlerim vücudunu ezberlercesine turluyordu. Dayanamayarak dudaklarımı çıkık elmacık kemiklerine bastırdım. Güzel gözleri aldığı zevkle kapandığında, minik dudakları aralanarak kesik kesik nefes aldı ve verdi.

"Büyüleyicisin! Sen... Sen nereden çıktın benim karşıma?" derken kalçasını sert bir hamle ile kasıklarıma bastırdım. Dudaklarına yerleştirdiği tebessümü ve kısık sesli iniltilerinden dolayı sözlerimin onun hoşuna gittiğinden emindim. Tebessüm ettim,onun parmakları boynumu kaplayan dövmemde gezinirken.

Kalçasında hakimiyet kuran sağ elimi yavaşça omurgasının hizasından ilerleyerek sırtına çıkarttım. Daha fazla dayanamayarak minik dudaklarını, iri dudaklarım arasına hapsettim. Şu içermişçesine,kana kana susuzluğumu dudaklarında giderdim. Bu nasıl bir tattı,bu nasıl bir güzellikti!

Zihnim kucağımdaki güzel kadının minik dudaklarının tadıyla tamamen bulanmış,kendimi o hariç herkesten soyutlamıştım.

"Sen... Sen,bu seferde rüya olma! Lütfen,yine rüya olma!" dedim dudaklarımı kısa süreliğine dudaklarından ayırdığımda.

Saniyeler sonra üzerinde ki yeşil elbisesini bir köşeye fırlatmış,karşımda ki mükemmel kadının karşımda çırılçıplak kalmasını sağlamıştım. Gözlerim kusursuz çehresinde mesken tuttu. Yüzünün sol tarafında ki üç bene dayanamayarak dudaklarımı bastırdım. Ve ardından göz kapağında ki belli belirsiz olan küçüçük benede. Yanakları öpücüklerimle birlikte pempeleşmeye başladı.

Her zamanki gibi bu hareketim onu utandırmıştı. Benlerini öpmem hem hoşuna gidiyor hem de bu kusursuz güzelliğimi utandırıyordu.

"Yine utandın dimi?" dedim dudaklarımda ki gülümsememle. Dudaklarında ki tebessüm ile başını onaylarcasına salladı. Hüzünle derin bir nefes aldım bu sefer.

"O güzel sesini ne zaman duyabileceğim? Ne zaman iniltilerinden başka bir ses çıkacak bu güzel dudaklarından,ha? Ne zaman ismimi fısıldayacak yada ismini bana bahşedecek?" derken onunda gözlerinde her zaman olduğu gibi hüzün belirdi.

Derin bir nefes verdim. O kadar güzel,o kadar naifdi ki!

Gülümsedim. Hüzünle bakan gözleri gözlerime değdiğinde,hayranlıkla fısıldadım.

"Çok güzelsin,özelsin,kusursuzsun. Ve sanırım güzelliğinden aklımı kaybedeceğim!"

Dayanamayarak dudaklarımı tekrar dudaklarına bastırdım ve üzerine biraz daha yayıldım. Ellerim göğüslerini bulurken onları sevmeye başladım. Dudaklarım,inlemelerini saklıyordu dudaklarım arasına. Elleri sırtımda geziniyor,omuzlarıma tırnaklarını bastırıyordu.

Üzerimdekileri karşımda ki bu güzel kadının yardımlarıyla çıkardığımda hızla onun pürüssüz kasıklarının arasına yerleştim. Ellerimle onu hazırladıktan sonra,yavaşça içine girdim. Çığlığını dudaklarım arasına hapsettiğimde,bir süre bana alışmasını bekledim.

Bir kaç dakika sonra içinde hareket etmeye başladım. İniltileri,iniltilerimle bir uyum yakalamış ve vücutlarımız adeta bir olmuştu.

Parmaklarını sırtıma bastırdığında ,bacakları kasılmaya başladığında daha hızla girip çıktım içine. Erkekliğimi sarmalayan kadınlığı ile daha fazla dayanamadım ve önce o sonra ben boşaldım.

Yine içine boşalmıştım. Gülümseyerek,nefes nefese kalan güzelliğe baktım ve veda edercesine,her seferinde olduğu gibi alnına derin bir öpücük kondurdum.

Gözlerim yavaşça aralanırken, hissettiğim ıslaklıkla kısık bir küfür savurdum. Yine rüyamda gördüklerimle boşalmıştım.

Artık sinirimi bozmaya başlamıştı bu durum. Her gece rüyalarımda aynı kızıl saçlı güzel kızı görüyordum ve hatta onunla sevişiyordum. Fakat sorun şuydu ki ben bu güzelliği hiçbir yerde görmemiştim.

Kim olduğunu,nerede yaşadığını bile bilmiyordum. Belki de benim hayal ürünümdü ve böyle bir kadın dünyada yoktu.

En ilginç olanı da bu güzel kadına cinsel istekten daha farklı duygular hissediyordum. Her gece rüyamda daha çok bağlanıyordum. Sevişmelerimiz hiçbir zaman duygusuzca olmuyordu. Önce onu düşünüyor,tatmin ediyor ve en son kendime zaman ayırıyordum. Her yakınlaşmamızda,her öpüşmemizde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor,ellerimin titremesine engel olamıyordum.

Rüyamda gördüğüm kıza dokunmaya dahi kıyamıyordum. Bu nasıl bir durumdu böyle? Resmen imkansız olana tutulmuştum. Belki de aşık olmuştum.

Sıkıntıyla avuç içlerimle yüzümü sıvazladım ve banyonun yolunu tutmak üzere bir çırpıda yataktan kalktım.

Zihnimde ki düşünceleri boşaltmam için ılık bir duş,bu yaz sabahlarında en iyisiydi.

🎼🎼🎼

B Ö L Ü M S O N U

İlk bölümü nasıl buldunuz?
Sizce neler olacak?
O kızıl saçlı kız kim?

YILDIZI PARLATMAYI VE TEK BİR KELİME DAHİ OLSA YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ LÜTFEN.

YAZAR,HİTAFMİTAF

Hitafmitaf PROFİLİMİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYINIZ


A' B E L +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin