BÖLÜM GÜNLERİ BİLGİ

11.9K 252 43
                                    

NOT: Bölüm sonunu mutlaka okuyun:)

Merhaba!

Çoğu kişi bana bölümün ne zaman geleceğini soruyor. Bende bu bölümü paylaşarak,bu konuya bir açıklık getirmek istedim.

1) Her hafta bölüm geliyor mu?

Her hafta düzenli olarak bölüm geliyor arkadaşlar.

2) Haftada kaç bölüm geliyor?

Haftada 2 bölüm geliyor.

3) Bölüm günleri ne zaman?

Arkadaşlar ben 12. sınıfım ve bir sınav öğrencisiyim. Haliyle tüm haftam ders çalışmakla geçiyor. Fakat haftada bir gün,sadece yarım gün kendime dinlenme ilan ediyorum.

O gün ise cumartesi günü. Ve emin olun o dinlenme günümde; ailemle vakit geçiriyorum,sosyallesmeye çalışıyorum ve sizlere bölüm yazıyorum.

Genellikle cumartesi günü 2 bölüm yazıyorum ve gecesinde bölümleri yayımlıyorum. Eğer bir aksaklık olursa, pazar günü yayımlıyorum.

Yani bölüm günlerimiz CUMARTESİ VEYA PAZAR.

❕❕❕

S

öyleyeceklerim bu kadardı.
Umarım kafanızda ki soru işaretleri silinmiştir.

Önce kendimi sonra sizi çok seviyorum 💕

Sizler de kendinizi çok sevin olur mu?

Her gün aynanın karşısına geçin ve kendinize güzel sözler sözleyin,canım kendin oh ne kadar çok değerlisin sen, deyin. Yanaklarınızı sıkın,kendinize sarılın! O güzel sözleri başkalarından duymak sizin tüm hayatınız olmasın. Duymak istediklerinizi siz kendinize söyleyin. Hayatınızın ve canın kendinizin kıymetini bilin;)

Görüşmek üzere.

Sevgiyle kalın :)

YAZAR,HİTAFMİTAF

Hitafmitaf PROFİLİMİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.






❕❕❕

A' B E L +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin