Bölüm Şarkısı: Zeki Müren/Öpücük
🥀
Uzak dudaklarını öpeyim, öpeyim
Koynunda sabahlayıp öleyim,öleyim
Fısılda sevdiğini bileyim, bileyim
Koynunda sabahlayıp öleyim,öleyim
🥀YILDIZI PARLATMAYI VE MİNİK BİR YORUM YAPMAYI DA UNUTMAYINIZ LÜTFEN.
HER YORUM +50 KELİME UNUTMA:)
...Keyifli okumalar...
BÖLÜM 10
"Kalkalım mı?" dedim mendil ile dudaklarımı temizlerken.
Başını sallayarak beni onayladığında yavaşça ayağa kalktım ve onunda kalkmasını bekledim. Garsona işaret ettim ve kabanlarımızı getirmesini bekledik bir süre.
Kabanlarımızı giydiğimizde yanına yaklaştım ve kızıl kadınımın ince beline elimi koyarak onu kendime çektim. Vücutlarımız yanyana geldiğinde genişçe gülümsedim ve onun şaşkın halini umursamayarak çıkışa doğru yürümeye başladım.
Restoranttan hızlı adımlarla çıktığımızda Ziya,hemen yolun karşısında arabada bizi bekliyordu. Çabucak arabaya bindiğimizde Ziya'ya seslendim.
"Ziya,Gözde'yi aldığımız yere gideceğiz."
"Tamamdır Akın Bey." deyip arabayı çalıştırdığında bende rahat bir şekilde arabada oturdum. Gözlerimi daha fazla dayanamayarak kızıl meleğime çevirdim ve onun da bende olan gözleri ile genişçe tebessüm ettim.
Gözlerim vücudunu taradığında,kaşlarım çatıldı. Çok güzeldi ve bacakları resmen gözlerimi şenlendiriyor,içimde ki yangını harlıyordu. Titrek bir nefes çektim ciğerlerime. Buz mavisi elbisesinin derin yırtmacından tüm bacağı gözlerimin önüne serilmişti. Kabanını arabaya bindiğimizde ne ara omuzlarına aldığını bilmesem de,yine elbisenin göğüs dekoltesinden dolayı göğüsleri ortadaydı.
İrislerim bacakları ve göğüs dekoltesi arasında mekik dokurken,istekle dudaklarımı ısırdım. Kusursuzdu.
Ziya'nın telefonunun çalması ile daldığım transtan çıktım ve yeni fark ettiğim gerçekle gözlerim hızla Ziya'yı buldu. Gözleri yoldayken telefonunu meşgule atmış ve hızla yerine koymuştu. Gözlerinin arkaya bakmaması içimi rahatlatsa da,dayanamayarak ceketimi çıkarıp hızla Gözde'nin bacaklarına örttüm. Şimdi daha iyiydi,hem ruh sağlığım hem de kalbim için.
Gözlerim Gözde'nin gözleri ile buluştuğunda bana sorgularcasına bakıyordu. Sanırım bir açıklama yapmam gerekiyordu. Derince bir iç çektim ve dudaklarıma kondurduğum yalancı tebessümümle,aklıma gelen ilk yalanı söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A' B E L +18
RomanceHayranlıkla kucağında ki kızıl kadını süzdü genç adam. Zevkten koyulaşmış gözleri ve ısırılmaktan koyulaşmış dudaklarıyla kendisine kusursuz bir manzara sunuyordu. Elini uzatarak parmakları arasına genç kadının kızıl saçlarını aldı. Avuçları arasınd...