B Ö L Ü M 6 : GÖZYAŞLARIM ANLATIR

21.2K 487 54
                                    

Medya: O kadar güzel bir şarkı ki,dinlemeniz gerekiyor!

🖤🖤🖤

Heyooo!
1000k olmuşuz,duyduk duymadık demeyin!
Hepinize çok teşekkür ediyorum,sizleri gerçekten çok seviyorum 💜
İnşallah nice 1000ler okunuruz.
Neyse,bu kadar kutlama yeter,bölüme geçebilirsiniz...

YILDIZI PARLATMAYI VE MİNİK DE OLSA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN:)

🖤K E Y İ F L İ O K U M A L A R🖤

B Ö L Ü M 6 : GÖZYAŞLARIM ANLATIR


Baş parmağım ile ince belini okşarken,daha çok birleştirdim vücutlarımızı. Dudaklarım dudaklarına öyle güzel yakışmıştı ki,bu duruma saatlerce ağlamak istedim.

Öyle bir özlemdi ki içimde ki ,dudaklarımla dindirmek istiyordum. Yetmedikçe,dinmedikçe daha çok içiyordum dudaklarından. Daha çok çekiyordum kendime,daha çok hissediyordum onu.

Üst dudağını dudaklarım arasına alıp,hafif ısırdığımda dudaklarından kaçan kısık inlemeyle içim kıpır kıpır oldu. Elleri ensemde birleştiğinde,heyecandan tüm vücudum titredi. Tek bir dokunuşu beni öldürebilirdi.

Üst dudağına eziyet etmeyi bırakıp,alt dudağını dudaklarım arasına aldım. Tadı o kadar güzeldi ki,yavaşça yanağına çıkardığım elim ile yanağını okşadım. Yumuşacık teni,parmaklarım arasından kayıp gitmişti adeta.

Bu kadın çok güzeldi,özeldi.

Alt dudağını da sevdikten sonra dilimi yavaşça aralık dudaklarından içeri soktum. İkimizde dillerimizin birbiri ile temas etmesiyle zevkle inledik.

Aylardır süren hasterimizi dindiriyorduk. Dudaklarımız sadece bir aracıydı. Biz özlemimizi, birbirimizden önceki yaşamımızı anlatıyorduk birbirimize.

Birbirimizde yeniden var oluyor,dudaklarımızla bir oluyorduk.

Dakikalar sonra dudaklarımız,tiyatro salonuna giren Eda ile zor olsada ayrıldı. Gözde öğrencisine yakalanmanın utancıyla kıpkırmızı olurken,benim dudaklarımda arsız bir tebssüm hâkimdi.

"Siz tanışıyor musunuz?" diyen Eda ile elimi takım elbisemin cebine koyarken,gülümsemem daha da genişledi.

"Evet,hem de aylardır." dedim göz ucuyla utançtan kıpkırmızı olmuş,yüzünü yerden kaldıramayan kızıl kadınıma bakarken.

"Siz şimdi sevgili misiniz yani Akın abi?"

Bu sorunun cevabını ben de tam olarak bilmiyordum fakat olmamız için her şeyimi verebilirdim.

"Gözde öğretmenine bağlı Eda. Ona sor bence sevgili miyiz,değil miyiz diye." diyerek topu yanımda ki güzel kadına attım. Kaşları çatılmış,bana o güzel gözleriyle kızgın kızgın bakmaya başlamıştı.

Göz kırptım ve tekrar bakışlarımı Eda'ya çevirdim. O ise cevap beklercesine öğretmenine bakıyordu. Gözde ellerini hareket ettirerek Eda'ya bir şeyler söylediğinde,anlayamayarak kaşlarımı çattım.

Acilen işaret dili öğrenmem gerekiyordu.

Eda ile işaret dili ile bir şeyler konuştuktan sonra Eda bana kısa bir baş selamı verip hızla yanımızdan ayrılmıştı. Merakla yanımda ki güzel kadına döndüm.

"Ne söyledin kıza da arkasına bile bakmadan kaçıp gitti?" dedim hayretle. O ise hafif gülümsemiş ve defterine bir şeyler yazmaya başlamıştı.

A' B E L +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin