NOT: 10.BÖLÜMÜ OKUMADAN 11'İ OKUMAYINIZ. İKİ BÖLÜM BİRDEN ATTIĞIM İÇİN KARIŞIKLIK OLMASIN
Bölüm Şarkısı: Cem Belevi/ Aç Kollarını
Karneler nasıl?
Bu bölüm sizlere karne hediyem olsun,umarım bu bölüm kadar güzel karneleriniz olur❤️
YILDIZI PARLATMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ LÜTFEN
...KEYİFLİ OKUMALAR...
...BÖLÜM 11...
"Senden ayrılmak istemiyorum!"
Bir çocuk gibi mızmızlandığımda,elleri yavaşça yanaklarımı buldu. Parmakları yanağımı okşarken hafif avuç içine bastırdım yanaklarımı. Onun her şeyine muhtaçtım. Sevgisine de,şefkatinede...
İnce beline sarılı olan kollarımı sıkılaştırırken,daha çok yasladım bedenini bedenime.
"Hem daha doğru düzgün öpüp kokyamadım bile seni!" diyerek daha çok mızmızlandım.
Müvekkillerim bu halimi görseler şaşıp kalırlardı. Bu güzel kadının yanında Avukat Akın kuytu köşeye çekiliyor ve birden tüm meydan aşık olan Akın'a kalıyordu.
"Yemin ederim rüyamda daha çok yakındım sana. Artık rüyamada girmiyorsun,nasıl dayanacağım ben sensizliğe?"
Kulağına çalan sözlerimle kaşları yavaşça havaya kalktı ve şaşkınlıkla gözlerime baktı. Ne ara telefonu ellerine alıp bir şeyler yazdığını anlayamamıştım fakat gözüme gözüme sokulan telefon ekranına baktığımda epey olduğunu anlamıştım.
Nasıl yani? Gerçekten de görmüyor musun rüyanda beni?
Hüzünle başımı salladım ve kısık sesimle konuştum.
"Göremiyorum,girmiyorsun artık rüyalarıma! Seninle karşılaştığımız günden sonra hiç göremedim."
Hüzünle iç çektim ve zarifçe belini okşadım. Kızıl meleğim ise gözlerini telefonuna dikmiş,bana cevap yazmakla meşguldü. Ve saniyeler sonra bana çevirilen telefon ekranında yazanları merakla okumaya başladım.
Ama neden ki? Ben hala görmeye devam ediyorum. Belki de kalbin beni görmeyi artık istemiyorsundur? İstemiyor mu gerçekten?
Okuduğum cevabı ile kaşlarım öfkeyle çatıldı ve gözlerim hızla güzel gözlerini buldu.
"Lan ne demek istemiyor musun? Güzelim ben seni bir saniye fazla görebilmek için canımı bile veririm! Sen bana diyorsun ki, beni görmek istemiyor musun!" diyerek öfkemi net bir şekilde belli bir ettim. Onun gözleri hala üzüntüyle bana bakarken,dayanamayarak tekrar konuştum.
"Ben diyorum ki sana seni seviyorum,aşkından ölüyorum,yanımdan bir saniye bile gitmeni istemiyorum. Senin şu yaptığın şeye bak! Bana bak,yoksa sen beni başından def etmek için bahane mi arıyorsun,çabuk söyle?"
Korkuyla yüzüme baktı ve hızla başını iki yana salladı. Gözleri dolduğunda kendime lanetler ettim ve hızla yanağına minik bir öpücük kondurdum.
"Tamam güzelim,sakin ol." dedim dudaklarımı yanağından ayırırken.
Sözlerimin bir etkisi olmadığını ise titreyen elleriyle telefonunda bir şeyler yazmasından anlamıştım. Bu telaşlı haline istemeden de olsa tebessüm ettim. Ve ekranı bana çevirdiğinde yazdıklarını dudaklarımda ki tebessümümle okudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A' B E L +18
RomanceHayranlıkla kucağında ki kızıl kadını süzdü genç adam. Zevkten koyulaşmış gözleri ve ısırılmaktan koyulaşmış dudaklarıyla kendisine kusursuz bir manzara sunuyordu. Elini uzatarak parmakları arasına genç kadının kızıl saçlarını aldı. Avuçları arasınd...