B Ö L Ü M 3 : İLK KARŞILAŞMA

27.3K 599 91
                                    

Medyada ki şarkıyı dinlemeyi unutmayın:)

YILDIZI PARLATMAYI VE MİNİK BİR YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ LÜTFEN:)

HER YORUM +50 KELİME;))

!KEYİFLİ OKUMALAR!

B Ö L Ü M 3 : İLK KARŞILAŞMA

"Sayın başkan ve sayın üyeler, müvekkilim Berna Hanım'ın Hasan Bey'in biyolojik babası olduğunu gerek bulduğum şahitler, gerek yapılan DNA testi ile kanıtladım. Müvekkilim, biyolojik babasından, kendisine bu yaşından sonra babalık yapmasını istemiyor. Onun tek isteği babasının mirasından kendi üzerine düşen payı almak ve bir daha Hasan Bey'in karşısına çıkmamak."

Açıklamamı yaptıktan sonra yerime oturdum ve sessizce karşı tarafın avukatını dinlemeye başladım.  Kenara sıkışmışlardı,istediğimiz mirası vermek zorundalardı.

"Müvekkilim Hasan Bey,mirasından devletin belirlediği miktar kadarını verecektir. Tek talebi,Berna Hanım'ın mirasını aldıktan sonra,ilerleyen yıllarda tekrar hak talep etmemesidir. Bu şartımız kabul edildiği takdirde,Berna Hanım'ın istekleri yerine getirilecektir."

Karşımda ki avukat yerine oturduğunda,bu sefer ben  ayağa kalktım. Yüzümde davayı kazanmanın gururu vardı.

"İsteklerimiz karşılandığı sürece,müvekkilim Berna Hanım,ilerleyen yıllarda biyolojik babası Hasan Bey'de hak talep etmeyecektir."

Hakim, elinde ki tokmağı vurduğunda,mahkeme salonunda ki herkes ayağa kalktı.

"Karar verilmiştir! Yaz kızım, belgelerle ve tanıklarla davacı Berna Türker'in, biyolojik babasının Hasan Karadağ olduğu ispatlanmıştır. Bu durumda Hasan Karadağ'ın ,davacı Berna Türker'e hakkına düşen mirası vermesine karar verilmiştir. Dava bitmiştir." diyen hakimin tokmağı tekrar kürsüye vurmasıyla, mahkeme alanı yavaşça terk edilmeye başladı.

Berna ve ben mahkeme salonundan en son çıkanlar olmuştuk. Hasan Karadağ ve avukatı ise en önde çıkanlardı. Yeni bir davayı kazanmanın mutluluğuyla genişçe tebessüm ettim.

Berna ile beraber odama girdiğimizde bana minnetle bakıyordu.

"Akın sana ne kadar teşekkür etsem az. Çok teşekkür ederim. Bana hakkım olanı kazandırdığın için." dediğinde gururla konuştum.

"Eğer bir davada haklı olan bensem,o davanın kazananı benden başka kimse olamaz Berna. Ve bu dava da haklı olan bizdik."

Konuşmam bittiğinde Berna kahkahalara boğulmuştu.

"Avukat Akın ve egosu! Bu halinle karşı karşıya gelmeyeli uzun zaman olmuştu,bir insan hiç mi değişmez?" diyen Berna'ya tebessümle baktım.

"Artık işimiz kısmen bitti. Mirasın bir hafta içerisinde senin üzerine geçecektir. Artık benlik bir durum kalmadı." dedim ve üzerimde ki avukat cübbemi çıkarıp askıya güzelce astım.

"Yani Berna,artık zırt pırt beni arama! Benim de bir özel hayatım var. Ayrıca,bulmam gereken kızıl bir kadında var. Ben çıkıyorum,sen de bir an önce odamı terk et lütfen." diyerek üzerime takım elbisemin siyah ceketini giydim.

"Peki peki! Kovulduğuma göre,gidiyorum. Sonra görüşürüz!"

Berna hızla odadan çıktığında,ben de telefonumu ve cüzdanımı aldıktan sonra büromdan çıktım ve kapısını şifre ile kilitledim.

Ofisin önünde duran arabama bindikten sonra istikametimi devlet tiyatrosuna çevirdim. Geçen gün kurtardığım kız Eda davet etmişti. Eda'ya taciz etmeye çalışan şerefsize dava açmıştım. O pisliği hapislerde çürütmezsem adam değildim.  Sonuçta yaşadığı şey on altı yaşlarında bir kız çocuğu için kolay bir şey değildi. Başımı iki yana salladım.

Hayır. Yaş, cinsiyet farketmeksizin bu durum hiçbir kadın,hiçbir çocuk için kolay değildi.

Ve masum insanlara bunu yapan canlılar cezasını çekmelilerdi.

🎻

Yarım saat içinde devlet tiyatrosuna gelmiş ve ortalardan bir koltuk bulup oturmuştum. Gösteri beş dakika içinde başlayacaktı.

Öğrendiğim kadarıyla, bir müzik gösterisi olacaktı. İnşallah çok sıkılmazdım.

Dakikalar sonra sahneye enstrümanlar yerleştirildi ve Eda yaşında ki çocuklar enstrümanların başına geçtiler. Bir tek en önde,ortada olan keman boşta kalmıştı.

Takım elbiseli bir adam sahneye çıktığında herkes o adama kilitlendi.

"Sayın konuklarımız hepiniz bu yılki müzik gösterimize hoşgeldiniz! Evet,öğrencilerimiz aylardır çalışıyorlar. Biz dinledik çok beğendik,umarım sizlerde beğenirsiniz."

Salonda büyük bir alkış koptuğunda bende mecburen alkışlamak zorunda kaldım. Ve sahnede ki adam konuşmasına devam etti.

"Gösterimize geçmeden önce öğrencilerimize eşlik edecek olan, Gözde öğretmenimizi çağırıyor ve sizleri bu eşsiz müzik şölenimizle baş başa bırakıyorum!"

Salonda ki ışıklar bir anda kapandı ve tek bir ışık sahnenin arka,merdiven kısmına çevrildi. Seyircilerin tüm dikkati merdivenlerdeyken kırmızı elbiseler içerisinde bir kadın inmeye başladı. Yüzü henüz görünmüyordu.

Dikkatle herkes gibi ben de oraya bakıyordum. Nedenini anlamadığım bir anda kalbim hızla çarpmaya başladı. Kaşlarım çatıldı,ne oluyordu bana?

Ellerim titrerken derin bir nefes verdim. Gözlerimi merdivenlerden inen kadından çekmek istesem de bir türü çekemedim.

Saniyeler sonra kadın merdivenin son basamağına geldi ve orada adımları son buldu. Işık hala yüzüne çıkmamıştı. Sanki konukların dikkatini çekmek için yapılmış bir şeydi.

Ben ise saniyeler ilerledikçe daha da kötü oluyordum. Anlam veremediğim bir şekilde vücudum tittemeye başlamış ve hafif terlemiştim. Kalbim ise hiç atmadığı kadar hızlı atıyordu.

Işık yavaş yavaş yukarı doğru çıkarken gördüğüm yüz ve kızıl saçlar ile kalakaldım.

Bu nasıl olabilirdi? Bu gerçek miydi? İnanamıyordum. Gözlerimi bir kaç defa kapayıp açtım, rüya olmasından deli gibi korkuyordum.

Aylardır rüyalarımı süsleyen,deliler gibi her yerde aradığım,aşık olduğum kadın buradaydı. Tam olarak eşsiz güzelliğiyle karşımdaydı. Dudaklarında minik bir tebessüm vardı. Üzerinde ki kırmızı elbise o kadar büyüleyiciydi ki,hayran olmamak elimde değildi. Ve ben gözlerimin dolmasına engel olamadım.

B Ö L Ü M S O N U

B Ö L Ü M S O N U

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabooo!

Nasılsınız?

Bu bölüm bana yetmedi,yarın bir bölüm daha atarım muhtemelen:)

Sizce kitap nasıl gidiyor?

Akın karakterini sevdiniz mi?


YILDIZI PARLATMAYI VE MİNİK BİR YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ LÜTFEN:)

HER YORUM +50 KELİME;))

Hitafmitaf profilimi takip ederek yeni bölümlerden ilk sen haberdar olabilirsin ve diğer kitaplarıma göz atabilirsin!

YAZAR, HİTAFMİTAF

A' B E L +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin