Bölüm Şarkısı : Köfn /Bi Tek Ben Anlarım
YILDIZI PARLATMAYI VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
B Ö L Ü M 13
"Daha ilk günden çapkınlık yapıyorsun. Ben sana fazla yüz verdim galiba Akın. Yok yok ben seninle bu kadar çabuk sevgili olarak hata yaptım. İki üç güzel sözüne kandım hemen. Ya sen utanmıyor musun yanında ben varken garsonla bakışıp gülüşmeye. Biz ayrılalım bence. Bu çıktığımız yemek son yemeğimiz olmalı kesinlikle. Ben yanındayken böylesin de ben yanında yokken kim bilir neler yapıyorsundur. Doğru söyle bu ilk değil dimi? Tabi ki ilk değil, ben de soruyorum saf gibi! Bitti Akın anladın mı? Ben aldatılacak bir kadın değilim ama sen beni aldatacak bir erkeksin, buna az önce çok yakından şahit oldum."
Siktir! Ayrılmak mı?
Okuduklarımla korkuyla başımı iki yana salladım. Ellerim telefonu tutan ellerine giderken çekmesine izin vermeyerek iki elini de sıkı sıkı tuttum. Gözlerimi güzel gözlerine odaklayarak hızla konuştum.
"Hayır güzelim ,yemin ederim yanlış anladın. Ben kendi içimde düşündüğüm şeylere gülerken o an garsonla göz göze geldik. Ve garson ona güldüğümü zannetti. Yemin ederim ben ona gülmedim güzelim."
İnanmasını beklercesine yüzüne baktım. İnanması gerekiyordu. Onunla böyle saçma bir konudan ayrılamazdık, buna asla izin vermezdim.
Kaşları sözlerimle daha çok çatıldığında endişeyle konuşmaya devam ettim.
"Hem aldatmak nasıl bir şey öyle ben seni aldatır mıyım hiç? Seni aylardır bekliyorum ben, arıyorum her yerde. Seni bu kadar zor bulmuşken kaybetmeyi göze alabilir miyim? Gözde sana yemin ederim benim gözüm senden başka kimseyi görmüyor."
Yalvarırcasına güzel yüzüne baktım. Gözlerimi gözlerinden çekmeye korkuyordum şu an. Doğru söyleyip söylemediğimi tartıyor gibiydi. Gözleri ilk defa gözlerime bu kadar odaklıydı. Bir kaç dakika sonra çatılmış kaşları eski halini alırken minicik bir tebessüm belirdi dudaklarımda. İkna oluyordu benim güzel meleğim. Eski sakin haline dönen güzel yüzü ile konuşmaya devam ettim.
"Bak biz imkansız bir şekilde olduk güzelim. Yani kim rüyada gördüğü bir kıza aşık olabilir ki? Hadi aşık oldu diyelim o kızla gerçek hayatta nasıl karşılaşabilir, nasıl ikisi de aynı rüyayı görebilir? Bu imkansız bir şey Gözde'm. Ama bizimkisi gerçek oldu, masallardaki gibi. Ve ben bu aramızda olan şeyi... "
Biraz duraksadım ve baş parmağım ile okşadığım ellerine minik minik öpücükler kondurdum.
"Ben bu masalsı hikayemizi, seni kaybetmek asla istemiyorum. Ve seni kaybetmekten deli gibi korkuyorum. O yüzden senin benden gidebilme ihtimalin bile beni deli ediyor. Ben bu saatten sonra sensiz bir anımı bile düşünemiyorum. Bu yüzden seni asla aldatmam. Bana bu konuda güvenmek zorundasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A' B E L +18
RomanceHayranlıkla kucağında ki kızıl kadını süzdü genç adam. Zevkten koyulaşmış gözleri ve ısırılmaktan koyulaşmış dudaklarıyla kendisine kusursuz bir manzara sunuyordu. Elini uzatarak parmakları arasına genç kadının kızıl saçlarını aldı. Avuçları arasınd...