„Kam ideš?" spýtal sa tesne pri mojom uchu.
„Z-za Dylanom" trochu som koktala.
„Nejdeš!" rozkázal.
„Idem" odsotila som ho a vybehla na chodbu.
Kedy kam mi došlo že neviem kde má izbu. Zostalo som len tak stať a začula Liamov smiech.
„Máš pravdu choď za ním!" zvolal so smiechom.
„Dylaaaaaan!" zvrešťala som na cely dom.
V sekunde Dylan vybehol z niakych dverí a stál v pozore. Iba nahodil nechápavý pohľad a ja som začala.
„Tu tvoje milované dvojča ma nechce zobrať na akciu a ty vraj nejdeš. Takžee sa príprav strávime spolu krásny deň" milo som sa usmiala.
Dylan najskôr hodil očkom po Liamovi a potom po mne. Liam mu celý čas ukazoval nech to neskúša prijmuť. Nakoniec však prikyvol a ja som sa k nemu rozbehla. Objala som ho.
Počula som iba ako si Liam odkašlaľ. Ja som sa iba zasmiala a ukázala mi prostredník. Vybehli sme hore na ďalšie poschodie a tam bol bar a oproti knižnica.
„Čo piješ?" spýtal sa.
„Hocičo len až nemám triezvu hlavu na dnes večer" zasmiala som sa.
Zobral dve fľaše a šli sme do knižnice. Tu nás niko hľadať nebude a ani nás nenájde. Začali sme piť. Bol obed. Zavolala som El či by nedošla k ním prespať. Chcela ísť ale otec ju nepustil.
„Ani nato nemysli! Liam ma zabije!" zvolal pripitý Dylan.
„Ale, veď no tak vieš aká bude prča" zvolala som a začala ho tam prosikať.
„El zlatičko, zbaľ si veci ideme po teba!!" zajačala som.
„Toto si u Liama ešte pekne zlízneme všetci!" zasmial sa.
Zohnali sme si šoféra a išlo sa. Veď to trošku Liamovi skrášlim. Cesta ubehla rýchlo a hlavne dobrej nálade. Dylan je úplne iný ako Liam.
„El!" vyskočila som takmer za jazdy z auta a utekala za mojou milou.
„Mel. Tak rada ťa zasa vidím. A kto je ten fešák? To je ten Dylan?" spýtala sa a my sme vybuchli do smiechu.
Iba som prikývla. Sadli sme do auta a šlo sa späť "domov". Cesta ubehla ešte rýchlejšie ako tam. Za nemalú chvíľu som sa ocitli znova pred vilou v nemecku.
Liamovi rodičia a Sárka sú v dome pri jazere. A práve preto musel ísť Liam na akciu a bezomňa hajzel jeden! To mu spočítam.
Vošli sme do obývačky a začalo sa piť. Kiež by tu boli chalaniiiii! Dosť sme sa nasmiali a El s Dylanom si padli do oka.
Dylan zavolal niakych jeho kamarátov. Hrali sme fľašu. Koniec padol na mňa a opačný na El.
„No Mel daj si poriadnu pusu s Danielom" rozosmiala sa.
„Nieeee" zvolala som.
Daniel sa postavil a prešiel ku mne. Už sa nakláňal a v tom sme počuli Liamov hlas. Chýbal taký kúsok. Taký malinký kúsok a cítila by som jeho pery na mojich.
„Skús sa jej dotknúť a zlomiť ti ruky a už vôbec sa jej nepokúšaj dať pusu lebo ti ju rozbijem!" zavrčal a ja som si až vtedy uvedomila že to hovorí Liam.
Ja, El a aj Dalyn sme boli pekne na sračky. El a Dylan sa vyparili môžme hádať kam a všetko ostalo len na mne. Liam povyhadzoval všetkých chalanov a nebolo ich najmenej.
„Toto si upraceš! A čo tu doriti robí Ella?!" povedal nepríjemne.
„Ja neviem všetko to zbehlo tak na rýchlo" rozosmiala som sa.
„Tak počúvaj moja zlata poslednýkrát sa stalo niečo takéto inak si má neželaj! Ella zajtra odíde rozumieš?!" chytil má silno za zápästie a ja som zakňučala.
„Ty počúvaj mňa! Budem si piť koľko len chcem a budem sa olizovať s kým len chcem, je to moja vec!! A najprv sa dohodni s bratom či odíde, popravde dosť si sadli a očividne ešte aj užijú" žmurkla som naňho.
Pretočila som sa okolo neho a pobrala sa do izby. Veď nech si to uprace čo má po ňom. Vyzliekla som sa do naha a vbehla do kúpeľne. Achhh teplú vodu milujem. Bola som tam pekne dlho.
Vybrala som si osušku a pobrala sa k Liamovej skriny. Vybrala som si jeho tričko. Ach, ta jeho vôňa vecí. Stačila chvíľka a hneď som si ju obľúbila.
Vošiel do izby dosť naštvaný, šak kto by aj nebol. Hehe, dneska som mu dala zabrať. Tak mu treba!!
YOU ARE READING
Zvrátená hra (únosu a mafie)✔️
RandomZačalo to nevinnou odplatou a skončilo hrou o prežitie vo svete mafie. Hlavy mafie už však rozhodli. „Do čerta Dylan! Ja som netušil že to skončí takto!" povedal som podráždene. „Tak prečo si ju potom uniesol?" spýtal sa pokojne Dylan. „Pretože som...