Lauras POV:
Langzaam wordt ik wakker. Ik voel een snijdende pijn in mijn armen en voeten. Ik probeer me te bewegen maar het lukt niet. Als ik me ogen open doe is het erg schemerig. Ik merk dat ik op een stoel ziet. Voor de rest is de ruimte leeg. Ik voel rillingen over me lichaam heen. Ik merk dat ik het koud heb en bang ben. Hoe ben ik hier terecht gekomen en wie heeft dit gedaan? Ik wil om hulp schreeuwen maar er komt niet meer dan een krakend geluid uit. Ik ben bang echt heel erg bang. Ik word nog banger als ik ergens voetstappen hoor. Stijf van angst zit ik als ik zie dat de deur open gemaakt wordt. En dan zie ik iemand in de deuropening staan die ik nooit had verwacht."ROOOSS" roep ik verbaasd.
Het enige wat ze me gunt is een kille blik en een zin.
"Eindelijk ben je wakker" en met die woorden loopt ze weg.Er gaan allemaal verschillende gedachtes door me hoofd heen. Waarom doet Roos dit. Hoe heeft zij mij hier gekregen. Ik herinner me nog dat Roos vroeg of ik zin had om langs te komen. Ze vroeg meteen of ik wat wou drinken. Het viel mij toen wel op dat ze er erg lang over deed om drinken in te schenken. Ik had er voor de rest geen aandacht meer aanbesteed. Had ik dat maar wel gedaan.......
Thomas POV:
Ik heb Laura nu al 10x gebeld maar ze neemt niet op. Gefrustreerd gooi ik mijn mobiel op de bank neer. Ze had gezegt dat ze na Roos nog even langs zou komen. Rond 3 uur ging ze erheen. Maar het is inmiddels al 11 uur. Ik maak me zorgen. Dan schiet het me te binnen dat ik Roos kan bellen. Snel pak ik mijn mobiel weer en zoek Roos haar nummer op. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond als ik hoor datze opneemt.-hoi met Roos?
-hoi met Thomas- Oh hoi Thomas
- Is Laura misschien nog bij jou? Ze zou namelijk na jou nog langs mij komen.- Nee die is al een tijdje geleden weggegaan. Heb je haar al gebeld?
-ja maar ze neemt niet op. Als je iets van haar hoort zou je dat dan willen zeggen?-ja is goed doeg
- thanxWaar kan ze zijn? Thuis is ze ook niet want ik heb al naar de huistelefoon gebeld maar haar moeder zij dat ze niet thuis was. Ik ga haar zoeken. Net als ik mijn jas wil pakken krijg ik een sms berichtje
* Veel succes met zoeken! Maar je vindt haar toch niet. Dan is ze namelijk al verdwenen. Verweg hier vandaan!
Verstijft blijf ik staan. Wie heeft dit nou weer gestuurd en hoe kan diegene weten dat ik naar Laura aan het zoeken ben? De enige die het weten zijn Roos Lotte en de moeder van Laura. Maar hun zouden Laura toch nooit iets aandoen?
-------//---------------------------///-/////////---------///----------
Weer nieuw stukje sorry dat het een tijdje duurde maar had toetsweek ! 😫
X
JE LEEST
GEPEST
Teen FictionWat zou jij doen als je gepest wordt, in de klas maar ook daarbuiten? Je gaat andere vertrouwen die uiteindelijk toch niet te vertrouwen zijn. Tenslotte gebeurt er ook nog iets wat je hele leven verandert?