-Laylaaa - fordultam suttogva a barátnőm felé. Össszevont szemöldökkel fordult arra az irányba, amerre ugrálva mutogattam.
- Igen? - nézett rám összezavarodva, én pedig csak legyintettem.
- QUACKITY - suttogtam. A lánynak nem esett le, így magyarázni kezdtem neki. Kb. egy kis idő után végre leesett neki.
- Odakell mennünk hozzá, gyorsan- ugráltam, és a kezemben lévő forralt borral Layla kabátját leborítottam.
Megforgatta a szemét, én pedig előre engedtem. Majd pont én fogok vele beszélni, hát...- Ohhhhh, elnézést - kocogtatta meg a fiú vállát, mire az felénk fordult. Oh god, pont rám esett a pillantása elsőnek. - Ohh, this bitch here - mutatott rám, mire megint rám nézett és az arcom vörösbe váltott.
-Az van hogy, csinláhatunk egy képet? - majdnem kiugrott a szívem a helyéről és remegtem is mint az állat.
- Persze - mosolyodott el. Huh 10/11. Szégyenlősen, mellé álltam, és Layla kezébe nyomtam a telefonom.
Amíg feloldotta, Quackity átkarolt én pedig még jobban összerezzentem. Nem is tagadom úgy viselkedtem mint egy igazi fangirl. Hát most na az is vagyok.
-Remegsz - suttogta a fülembe. Kedvem lett volna elájulni.
- Nagyon... hideg van... - villantottam felé egy ezer wattos mosolyt, mire csak kinevetett. Hát köszi.
Mindketten mosolyogni kezdtünk a kamerába, amíg a drágalátos barátnőm elég sok ideig fotózott. Tudtam hogy mire megy ki a játék, de ezt majd később megbánja.
- Hát, ohmmm köszi - fordultam a fiú felé. Mosolyogva bólintott, és kitárta a karját. Nos először nem tudtam mit akar, így csak álltam de szerencsére leesett. Megöleltem. MEGÖLELTEM QUACKITYT. Aaaaah ez volt az álmom. Nos új álmot kell keresnem. Mondjuk hogy megcsókoljam... hmm várj mi? Nem. Be respectfull.
-Hát akkor.. szia - mosolyogtam rá, és elfordultam mert mi a másik irányba indultunk.
-Várj - szólt utánnam, én pedig visszafordultam. - Insta neved? - najo elájulhatok? kajak most az insta nevem kérte el? Oke oke, ne pánikolj. DE MER NE ELKERTE AZ INSTA NEVEM. Ez egy álom. Igen, biztosan.
Mosolyogva elmondtam neki, és megvártam amíg beírja a telefonjába.
- Köszi. Még találkozunk - kacsintott selytelmesen és a másik irányba indult. Itt igazán kedvem lett volna elájulni. Ujra. Harmadjára is.
-Dudee - rángattott meg a vállamnál fogva a barátnőm aki még mindig mellettem állt. - Megertem hogy sokkban vagy, de szedd össze magad.
-Elkérte az instám.... és azt mondta hogy még találkozunk. - motyogtam önkívületi állapotban.
- Igen, láttam. De most inkább üljünk fel az óriáskerékre.
-Oké - bólintottam, és követtem a lányt. A nagy kerék. lol. Ki volt szépen világítva.
Felültünk. Amikor felértünk, a csodas kivilágított várost láttam meg. Imádom.
Végül leszálltunk, és mivel már kezdett hideg lenni hazaindultunk.
Amikor hazaertunk megnéztünk valami romantikus filmet, és kibőgtük a szemünket. Nem tudom mi lehetett a címe de többet nem. nézek ilyet.
Azután lefürödtem és befeküdtem az ágyamba telefonozni. Megnéztem a tiktokom, a snapchatem és huh az instám.
Számítottam erre, de a szivem mégis ezerszer gyorsabb tempóban kezdett el verni a megszokottnál.
*Quackity üzenetet szeretne küldeni önnek*
Words : 461
*Crying in hungary*
Kérlek mondjatok véleményt idáig, mert bizonytalan vagyok 😭✨
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed