- Mennyi az idő? - kérdeztem a fiútól. Én már kibaszottálmos voltam. Elővette a telefonját és megnézte. Egyébként azt terveztük hogy pár napra ráhozzuk a szívbajt úgy kb. minden ismeősünkre. Sehol sem voltunk elérhetőek a stream , óta .Ami igaz még csak pár óra volt, de ezt még pár napig folytatjuk. Nyilván nem az erdőbe akarunk majd lakni, majd kiveszünk egy hotel szobát valahol.
- 00.02 - mondta és ásított egyet.
- Álmos vagy? - ásítottam végül én is.
- Egy kicsit igen - mondta hallkan. - te?
- ÉN nagyon. - ásítottam még egyet.
- Menjünk aludni - mondta én pedig bólintottam. Felálltunk és bemásztunk a sátorba. Ott bent kényelmesen elhelyezkedtünk. Összebújva feküdtünk . A fiú szuszogását hallgattam. Aludt. Én is iszonyat álmos voltam, de nem tudtam elaludni. Hmm nem is tudom miért. Jó azért valamennyire biztonságban éreztem magam mellette, de azért mégis csak egy erdő közepén vagyunk. Oké , reggelre semmi nem fog megenni....remélem. Ásítottam egyet és lehunytam a szemem. Végül sikerült elaludni.
Reggel kurvára megijedtem, mert quackity nem volt mellettem. Arra gondoltam, talán valami megette. De nem sajnos. NA jó nemigaz, szeretem azért . Pont ebben a pillanatban nézett be az ajtón.
- Oooo , ébren vagy már?-nézett rám cukin mosolyogva.
- Nem - forgattam meg a szemem.
- oké, viszont van egy meglepetésem.....de ne akadj ki. Mindent lerendeztem. - ajajj ez nem jó jel. Quackity és a meglepetései.
- Oké, készen állok. Mondhatod - néztem rá, az arcát fürkészve. Izgatottnak tűnt. ajajjj.
- Megyünk......Londonbaaaa - HOGY MI??
- Mi ? Ezt hogy? - néztem rá, mire csak bejött a sátorba és leült velem szemben.
- Ma vettem jegyeket a repülőre , este 6-kor indul. Vettem ki egy hotel szobát, 3 napra. A legjobb az egészben, pedig ....hogy találkozunk majd Willeeel. - mondta az izgatott kis vékony hangján.
- MIIII? KOMOLYAN? Egy isten vagy - ugrottam a nyakába és megcsókoltam.
- Tudom drága - mosolygott. - De erről senki sem tud, kérlek te se mond senkinek. - bólintottam. Igen, tudom hogy nem szép dolog szívrohamot okozni a barátaimnak és a családomnak de nem baj.
- Layla ma biztos nincs otthon, szóval most mehetünk haza cuccokért utánna hozzád megyünk oké? - vázoltam a tervet. Tudom hogy Layla ma este 7-ig dolgozik, úgyhogy üres a ház.
- Rendben, de először ezt pakoljuk össze itt - mutatott a sátorra. Bólintottam. Amíg ő a sátrat szedte szét és pakolta el, én a takarókat és a többit.
Miután végeztünk, gyors felszaladtunk a lakásomba. Lepakoltunk pár cuccot. Én bepakoltam egy hatalmas bőröndbe, mindent amit a szekrényemben találtam, plusz még néhány cuccot. Aztán az eldugott széfemből vettem ki egy kis pénzt, azért nem fizethet mindent az uram. Amikor készen voltam Quackity a nappaliban telefonozott a kanapén.
- Mehetünk? - nézett rám és a hatalmas bőröndre.
- Várj egy kicsit - mondtam és elővettem egy papírt egy tollal. Úgy döntöttem írok egy levelet a lánynak. Csak hogy ne küldjék utánam a rendőrséget aztán Quackityt tartóztassák le mert elrabolt.
Gyors lefirkantottam a levelet.
"Hey, ne aggódj Quackityvel leszek, elutazunk. Kérlek anyáéknak mond hogy biztonságban vagyok és hogy ne küldjenek utánam rendőröket. 3 nap múlva jövünk. Szeretlek <3"
- Na mostmár mehetünk. - mondtam a fiúnak, aki odasétált mellém és elolvasta a levelet. Bólintott. Ez gondolom beleegyezést jelent. Bezártuk az ajtót és utána Quackityhez mentünk fel.
Ott én ültem a kanapén és telefonoztam. Amíg ő összepakolt. Igazából jól elszaladt az idő. Már 3 óra volt. Igaz csak este megy a gép, de addig még enni is kéne.
Kimentem a konyhába kutakodni. Úgy döntöttem főzök egyet. Találtam is kettő zacskoslevest így úgydöntöttem azt főzöm meg. Gyors tettem oda vizet. És vártam hogy felforrjo. Addig tiktokot néztem. Utána beleraktam mindent és megfőztem.
Quackity közbe leült a bárasztalhoz és ott figyelt.
- Mi az? - néztem rá, az csak mosolyogva megrázta a fejét.
- Megtudnám szokni - vigyorodott el.
- Mit?
- Hát hogy te főzől rám. - mosolyogott.
- Majd megszokod - mosolyogtam rá és kivettem a levest két tányérra. Odaraktam ez egyiket elé, én pedig mellé ülve fogyasztottam. Miután megettük, utána el is indultunk a buszhoz hogy kiérjünk a repülőtérre. Az ido 5 óra volt már. 6 órakor indul a gép yey.
Words : 644
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed