Karl, Sapnap, George és Quackity, épp felénk tartottak. Lefagyva álltam a kapuban, amíg oda nem értek hozzánk.
- Hello - köszönt a 4 fiú szinte egyszerre.
- Sziasztok - tért magához először Layla, bár szerintem ő nem volt akkora sokkban mint én.
-oooo Helo - mosolyodtam el végül én is.
Quackity magához ölelt. Miután elengdett, a fiúk kerdoen fordultak felénk.
- Nem vagyunk együtt - mondtunk teljesen egyszerre. Wah pedig milyen jó lenne.
- Én oommm George vagyok - nézett rám, hát... omm.. George.
- Tudom - vágtam rá. - I mean, én Zoe. - hát ez elég kínos volt. Na mindegy is.
Ezután mindeki bemutatkozott, el is indulhattunk. Sétáltunk, a kivilágított sötét parkban. Nagyon élveztem a fiúk társaságát. Jó volt velük lenni. Azonban észrevettem hogy Layla Sapnapet bámulja.
-Lalaaa, gyere csak egy kicsit - húztam hátra a lányt. - Csajos megbszélés - mondtam a fiúknak, akik közben kérdő tekintettel fordultak hátra.
-Tetszik? - kérdeztem tőle izgatottan.
- Ki? - nézett rám összezavarodva.
- Sapnap. Láttam hogy néztél rá, plusz mindig mellette akarsz menni. - vigyorogtam rá izgatottan.
- Na jó, nem néz ki rosszul, de nem tetszik. Még nem ismerem... annyira. - bólintottam. Kedvem lett volna sikitozva ugrálni, de az kicsit feltűnő lett volna nem? De!
- De erről kussolsz - nézett rám komolyan.
- Persze - mosolyogtam és visszafutottam Quackity mellé.
- Na vége a csajos megbeszélésnek? - nézett rám vigyorogva.
-Igen..... ooo mennyit hallottál? - néztem rá.
- Mindent - vigyorgott továbbra is. Ooo hogyha ő hallotta akkor nekem. Végem. Layla ki fog akadni, és én meg ah..... szar barát vagyok.
- Ahhh - temettem a kezeim közé az arcom.
- Nyugi, figyeld - mutatott Quackity egy irányba. Odanéztem. Sapnap es a legjobb barátnőm épp beszélgettek. Layla holt vörös volt, még az esti sötétségben is lehetett látni. Nevettek valamin. Nagyon aranyosak voltak.
- Hol van Karl, és George? - néztem körül.
- Elmentek enni, mivel éhesek voltak - vont vállat. - Gyere, hagyjuk őket. Sapnap mondta hogy neki is bejön a barátnőd. - elmosolyodtam. Quackity megfogta a kezem, én pedig összekulcsoltam az ujjainkat és úgy sétáltunk tovább.
Amikor beértünk a városba, már elég sokan voltak. Valakik zenéltek a színpadon. Iszonyat jó hangja volt a csávónak. De valahonnan ismerős volt.... URISTEN WILLBUR SOOT.
- Ez nem? WILLBUR? - néztem Quackityre izgatottan.
- Dede - mosolyogott rám.
- De... hogy kerül Mexikóba? -
- Egy ideig nálam fog lakni. Uppsz ezt nem mondtam.
-Hát nem. - löktem meg a vállammal.
-Majd be mutatsz neki is? - néztem rá nagy szemekkel. Bólintott. EZAZZZ.
- Gyere - mondta és elkezdett húzni. Sötét volt, ezért nem láttam hova visz. Csak össze vissza kanyarogtunk, aztán egy tisztásra értünk. Egy hegy szélén volt, és tökéletes rálátás volt a városra. Egyszóval Tökéletes hely volt.
- Wow - ennyit tudtam kinyögni. 16 éve lakok itt és erről nem tudtam?
- Tetszik? - jött közelebb a fiú és átkarolta hátulról a derekam.
A pillangók kijukasztották a hasam és nagyon durván elpirultam. Szerencsére ezt nem láthatta. Öcsém, tegnap találkoztam vele. Most meg itt romantikázunk. Ez.. nekem sok. De nem szabad kiakadnom. Ez volt az álmom. Ő quackity. És szeretem.
- Igen - suttogtam. Nem figyeltem mennnyi az idő, és hirtelen tűzijáték pattogását hallottam. Az egészet tisztná lehetett látni innen. Csodálatosn volt, egy csodálatos emberrel. Legjobb.
Csak annyit tudok hogy szerelmes vagyok. Nagyon.
Amikor vége volt, tapsoltunk.
- Bocsi hogy nem nézhetted a kis barátnőddel, de legalább kettesben lehettek - elengedte a derekam, és szinte azonnal ürességet éreztem. De kibírtam.
-Igazad van semmi baj. - mosolyogtam rá hálásan.- Köszönöm hogy elhoztál ide.
- Legjobbat a legjobbnak - mosolyogott és a kezét nyújtotta. Megfogtam és összekulcsoltam az ujjaink. Ez romcsi volt. Ahh. Im in love. Nagyon.
Visszamentünk és megkerestük a többieket. George és Karl a kajáldából jöttek.
- Nick? - ért oda Karl.
- Laylával van valahol - mosolyogtam selytelmesen. A fiúknak kellett egy kis idő mire leesett, de miután megtortent hallottam hogy koppan. (jajjdeviccivagyok)
-Ott jönnek - Odanéztem. Azthittem ott elájulok. Mint mindig....
Words : 597
*Álmodjatok csak, de ez soha nem fog megtortenni :) *
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed