19. rész

204 24 14
                                    

A fiú nyitott ajtót, mosolyogva. Ezen én is elmosolyodtam és hosszasan megöleltem. Imádom. Visszatartottam a feltörekvő könnycseppeimet. Nem vagyok egy cry baby. És nem akarom hogy ő annak lásson.

- Na és, milyen streamet tervezel? - néztem rá, miközben levettem a kabátom és a cipőm.

- Hmm, csak ilyen beszélgetőseeet - na ezzel valami nincs rendben. Tuti titkol valamit.

- Tervezel valamit. Ugye? - néztem rá összehúzott szemekkel.

- Neeeeem - ahhhaa. Én meg még higgyek is neked.

- 15 perc és kezdünk oké? - mondta és bement a szobájába. Én a konyha felé vettem az irányt, autómatikusan. Szembeszállok a régi ellenségemmel, úgy döntöttem. A kávéfőzővel. Csak mi ketten.

Nem tudom hogy ez másnak is ilyen szar e vagy csak nekem, de ez kifog mindig rajtam.

Nagyba baszakodtam vele, hogy jöjjön már ki a kávé, amikor valaki hátulról átölelte a derekam, az állát pedig a vállamra tette. Hello pillangók.

- Elvagy? - kérdezte vigyorogva.

- Nagyon vicces... - forgattam meg a szemeim. - Amúgy is ilyen szar, vagy én csinálok valamit szarul?- basztam rá mégegyet a gépre.

- nem, mindenkivel szarakszik. De azért ne verd szét... - megnyomott egy gombit és végre jött ki belőle kávé. Haha, ez szarul hangzik de na.

- Esküszöm szülinapodra veszek egy normálisat - motyogtam.

- Persze - mosolyogott, és adott egy puszit az arcomra. - Hiányoztál.

- Te is nekem - dőltem egy kicsit hátrébb, neki a mellkasának.

- Willel tartod a kapcsolatot? - na ez egy kicsit megütött. Igen, tartom. De ezt mondjam neki?

- Néha beszélünk. De amúgy nem annyira beszélünk mint régen - sóhajtottam. Ó azok a hajnalig telefonálások. Mennyire hiányoznak. Semennyire. Hahahaaa.

- Siess, ha kávézni akarsz stream előtt. - nevette el magát.

- De ez szar - sziszegtem és mégegyet belebasztam a kávéfőzőbe.

Nagynehezen aztán megcsinaltam, de a kávét már streambe iszogattam meg.

- Helo Chaaat, ez egy elég különleges stream lesz - integetett a kamerába. WAIT MI? Mármint nem azt mondta h just chatting? Az anyját. Még hazudik.

- Szóval annyi  lesz a lényeg, hogy olyat fogunk játszani hogy nem szabad elpirulni. Aki előbb elpirul az veszít, ja és egymásról kell editeket küldeni. Vagy esetleg shipper editeket. - mosolygott selytelmesen a kamerába.

-Erről nem volt szó, kéremszépen. Te most kihasználod hogy én egy fucking simp vagyok ember - néztem rá, mire az felvonta a szemöldökét.

- Simp vagy?

- Igen... jah mi? Igen. - Hát most mit hazudjak amikor ez az igazság. Jajj csak ne piruljak el. Ne észre fogja venni ne.

- Már nyertem is, elpirultál. - vigyorgott.

- Haha. Inkább várjunk hogy küldjenek egy videót rólam, és te fogsz elpirulni meglátod. - mosolyogtam én is rá összehúzott szemmel.

- Na azt majd meglátjuk - ha harc hát legyen harc.

Nos, már 1 órája megy a stream. Esélyem sincs. Ezzek miért tudnak ilyen kirva jól editelni? Nem bírom. Már most ikrek vagyunk egy paradicsommal úgy érzem. És Quackity. Jó, ő még csak úgy néz ki mint akit kinthagytak a napon 10 pecret, de én... ahh mindegy is.

- Oké, elég feladom. - tettem fel a két kezem.

- Nyertem yess, yess - vinnyogta a fiú. Én csak furán néztem rá, aztán a kamerába nézve megráztam a fejem.

Quackity átkarolt, és elköszönt. Leállítottuk a streamet.

- Készülődj, 9kor kezdődik a buli. - mondtam a fiúnak, miközben ledőltem az ágyra.

- Most van 7 óra, Zoe. Még van időnk - mondta és kiment a nappaliba. A bulihoz otthon konkrét, mindent kikészítettem. Így unatkoztam.

Quackity ágyán szenvedtem. Jól van, figyelmet akarok. Attention. Now.

Kisétáltam a nappaliba. A fiú a kanapén ült, és a telefonját nyomkodta. Odamentem hozzá, és beültem az ölébe. A hátamat a mellkasának döntöttem és elhelyezkedtem.

A fiú csak mosolyogva átrakta a kezét a mellkasomon és ott nyomkodta tovább a telefonját. Én pedig azt néztem. Jó tudom nem ilik, de ha nem zavarta akkor mindegy. Na így már sokkal jobb volt.

Alex épp Tiktokot pörgetett, amikor beadott egy shippes videót. Persze hogy rólunk. Nagyon cuki volt. Épp az volt megeditelve ahogy mosolyogva egymásra nézünk, én közben rázom a fejem. Romcsi.

A fiú minta ott sem lettem volna, lementette és ment tovább. Wow. Ennyi. Wow.

Így ültünk, ámíg meg nem fogtam én is a telefonom. Először átpörgettem az instát. Semmi. Aztán a tiktokot. Pár edit, de amugy semmi érdekes. Plsuz 100k követő, Quackity miatt. 1 nap alatt wow.

Aztán gondoltam csinálok egy pár képet, ha már így vagyunk. Először csináltam kettőt, amit a fiú nem vett észre. Aztán amikor látta hogy mit csinálok elrakta a telefonját, és a kezeit a derekam és a hasam köré fonta. Fangörcs, halál. Egy baseball sapka volt csak most rajta, ami iszonyat jól állt neki.

Csináltam pár képet, egyet ki is raktam instára. Szerintem aranyos lett amúgy.

zoe.was.found
*kép*

@quackity Ily<3

liked by @willbursoot and 189 000 others

.

-Lassan menni kéne. - szólt hallkan a fiú, mire bólintottam. Valóban. Fél kilenc volt. Atyaeg fél óránk van. Ez nem jó. Sietnünk kell ahjj istenem. Alex elengedte a derekam én pedig felugrottam. Szerencsére ő már el volt készülve, így nem kellett várni hogy átöltözzön. Felvettük a kabátjainkat, és a cipőinket és sietve mentünk a házunk felé.  Quackity végig fogta a kezem, így nem fagyott le. Mármint a kezem. Lol.

Épp hogy beestünk az ajtón kilencre. Még senki sem volt, csak Layla és Sap. Épp a kanapén eldőlve csókolóztak. Nem is néztek fel az érkezésünkre. Hihi. Vajon részegek?

Words: 839

*Quackity content again, yeahh baby*
*🦋🦋🦋🦋*

Its started with a hug...||Quackity ff. |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora