- H-hova? - néztem rá összezavarodva.
- Ide - mutatott az ölébe. Najo najo najo najo najo. Nem mondhatok nemet!!
-Ne - De igen - mosolyodtam el, és odasétáltam hogy beüljek az ölébe. Holy shit. Hát, beleültem az ölébe. Az arcom azonnal vörös színbe váltott, a pillangóim meg hirtelen felébredtek.
Átkarolva, nyúlt az egérért és a billentyűzethez, miközben az állát a vállamon pihentette. Nagyon romantikus volt ahh.
- Akarsz játszani? - kérdezte egy idő után.
- Nem, gyakorolj csak nyugodtan. - mosolyogva megráztam a fejem.
- Na, legalább csak egy pályát. - huh, ezt olyan édesen mondta hogy muszáj volt már igent mondanom.
- Fine, de csak egyetlen pályát. - tettem fel az ujjam.
-Jójó - nevette el magát a fiú és hátradőlt, a kezét a derekamra helyezte. Huh oké akkor játszunk.
Egy parkour pályát választottam ki. Abban még talán jó vagyok. De hogy tudjak így koncentrálni? Oké megpróbálom. Amikor betöltött elindultam, először párszor leestem, mire a fiú csak kinevetett.
- Ha kinevetsz itthagylak. - fordultam felé komolyan. Csak vigyorogva bólintott, én pedig visszafordultam hozzá.
Még vagy 50-szer leestem, és mindig kiröhögött úgyhogy kezdett már elegem lenni a kis "profiból"
-Itt hagylak - mondtam bedurcázva és fel akartam állni, de nem engedett.
- Ne nagyon mocorogj - vágta rá vigyorogva.
- Mi? - néztem rá.
- Semmi - folytotta vissza a nevetését.
-Ohh te perverz állat - csaptam rá a karjára, miután végre leesett. A fiú csak still nevetett. Visszafordultam a játékhoz, és olyan speed run-ot toltam le, hogy még Dream is megirigyelte volna. Na jo azért nem, de shh.
Ezután gúnyos mosollyal fordultam a fiú felé.
- Ez jobb volt mint én - nézett rám hitetlenül. - Csak kár hogy nem ment elsőre - nevette el magát a bénázásomon.
- Na jó, komolyan itt hagylak, és inkább Willburhoz megyek - vágtam rá. Ezt asszem nem kellett volna.
- Fine, menj csak. - engedte el a derekam. Ahjjj miért vagyok ilyen meggondolatlan ahhh.
- Quackity nem úgy értettem.... - mondtam.
- Mindegy - újra átkarolt és elkezdett tovább játszani.
- Ugye most nem haragszol? - bár nem értem miért haragudna.
- Nem. - mondta hallkan és komolyan kezdett bűntudatom lenni. Nem mondtam semmit. Csak bólintottam.
Még egy picit játszott, közben kicsit hátradőltem, mert fájt már a hátam, a fiú ezt csak mosolyogva hagyta.
Remélem nem haragszik ahjj istenem. Szeretem. De azért ezt még sem mondhatom neki. Csak így a szemébe.
- Menni kéne ebédelni - kapcsolta ki a gépet. Bólintottam. Adott egy puszit az arcomra, én pedig felálltam és kisétáltam a konyhába. Will épp kávét csinált.
- Nemsoká megyünk ebédelni. - mondtam neki mosolyogva, bólintott és elém tett egy csésze kávét. - Köszi - mosolyogtam rá.
-Szívesen - mosolyodott el, és az épp akkor odaérő Quackity elé is odatolt egy csészét.
Ezután megittuk, és Quackity adott egy pulcsit amit átvettem. Nem mondta ki, de láttam hogy ez a kedvence. Vagyis csak feltételeztem,mivel ezt lattam rajta a legtöbbször streamekbe, de reméltem. Nah jah.
Lementünk a Mekibe és ott ettünk egy jót, sok fannal találkoztunk aki a fiúkkal akart képet, ezért megálltunk néha.
Visszamentunk es kezdődhetett a stream.
Words : 467
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed