Nagyobb ötletünk nem volt hogy mit csináljuk, így csak beszélgettünk. Néha olvastunk fel kérdéseket és a legtöbbet meg is válaszoltuk.
Chat: ( idézőjellel. jelölöm majd amit a chat ír)
"Zoe is streamel?"
- Nem, nem szoktam streamelni, ugyse lennének sokan kíváncsiak rám szóval - vontam meg a vállam mosolyogva. Quackity kérdőn nézett rám, de csak legyintettem.
"Height check lécci"
- Fine, de ne nevessetek ki - mondta vigyorogva Quackity.
- Will mellett amúgy is mindenki törpe- vontam meg a vállam és felálltam. Green screen volt, úgyhogy azt leszedtem és odaálltam a falhoz. Quackity mellém, Will pedig Quackity mellé. Nos így voltunk pont magassági sorrendben.
Alex egy fejjel volt magasabb nálam, de így is fel kellet rá néznem. Willbur pedig. Hát, ki lógott a feje a kamerából... Ommm. Igen, kicsit égimeszelő a fiú. És még csak 24 éves. 24? Asszem. (nembiztos).
Ezután leültünk, és válaszolgattunk még pár kérdésre.
"Willbur, zenélsz egy picit?"
- Uuu igen, kérlek - néztem mosolyogva a fiúra.
- Jol van, elmegyek a gitáromért. - mondta és felállt. A gitárja a másik szobában volt. Quackity felé fordultam.
- Farkasszemezzünk addig - mondtam vigyorogva. Először furán nézett rám, majd bólintott. És egymás szemébe bámultunk. Elég piros lettem, es a pillangóim és új életre keltek a hasamban. De próbáltam állni a nézését.
Természetesen én nyertem. Hahaa.
Közben Will visszaült és a gitárját hangolta be.-Ez egy különleges pillanat chat. Willbur soot hangol. - néztem rá mosolyogva.
Vigyorogva megrázta a fejét, és kicsit bepróbált.
-Mit fogsz énekelni? - néztem rá.
- Valami pörgőset kéne. - gondolkodott el. - Hmm, Oh yeah you gonna cry?
- Egyik kedvencem - mosolyodtam el, és Quackityhez dőltem, hogy Will jobban elférjen, meg mert szerettem volna közelebb lenni hozzá. Ez van.
Elkezdte játszani, én pedig irigykedve figyeltem. Mindig is akartam gitározni tanulni, de valahogy soha nem kezdtem el. Pedig már ideje lenne.
Alex, szinte kitalálta a gondolataim, és a fülembe suttogta.
-Majd megtanítalak - elmosolyodtam és elképzeltem hogy vajon milyen romantikus is lesz amikor gitározni tanít. Ahhh még a gondolattól is pillangóim lettek. Nagyon imadom.
Amikor végzett megtapsoltuk, utána még kicsit streameltünk majd végül lezártuk a streamet.
Már elég késő volt, szóval úgy gondoltam ideje menni. Haza. Akármennyire is nem akartam, muszáj voltam hazamenni már. Nem akartam a nyakukon lógni, biztos sok mindent terveztek együtt. Nem akarok belerondítani azért.
Összepakoltam, és ideje volt indulnom.
Megöleltem mind a két fiút.- Elkísérjelek? - kérdezte a két fiú egyszerre.
-Nem szükséges - mosolyodtam el. Elbúcsúzkodtam, mintha soha többet nem látnánk egymást lol. És indultam haza.
Amikor hazaértem, még senki nem volt otthon, ezért sütöttem pizzát.
Miközben azt fogyasztottam el, visszanéztem a streamet. Olyan melegség fogott el, hogy azthittem felgyulladok ott helyben.
Miután megettem, elraktam a felét Laylának késöbbre. Összepakoltam szinte az egész házat unalmamban, amikor végre Layla hazajött.
- Láttuk a streamet. Mesélned kell - kezdte rögtön.
-De akkor te is mesélsz - mosolyodtam el. Bementünk a szobámba és mindent részletesen elmondtunk egymásnak. Annyira jó volt. Pletyiztünk meg midnen. Imádom.
- Erre inni kell - jelentette ki. Vigyorogva bólintottam. Mindig tudja mi a jó.
Words: 480
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed