Amikor a busz végre befutott a repülőtérre, azért kezdtem kicsit aggódni. De próbáltam elfojtani ezt az érzést.
Quackity, mintha csak tudta volna megfogta a kezem és megszórította. Rámosolyogtam és őszintén boldog voltam.
Valamikor 6 óra előtt felültünk a gépre. Tudni kell hogy még soha nem utaztam repülővel, és nem mondom hogy nem féltem. Én ültem az ablak mellett, Quackity pedig melllettem fogta a kezem.
Miután felszálltunk, kicsit nagyon megnyugodtam. Hosszú út lesz az tudom. Ha jól tudom Alex azt mondta hogy 7-8 ora lesz.
//Nem tudom mennyi idő repülővel mexikóból Londonba jutni, kérlek ne oljetek meg//- Will tudja hogy megyünk? - néztem rá a fiúra.
-Elméletileg nem hiszem. - vont vállat. Huh az úgy jo lesz. Remélem nem fog kidobni minket a házából ha meglát minket együtt.
- Értem - bólintottam és kibámultam az ablakon. Már sötétedett. A kivilágított városok sokkal szebbek voltak felülről. Viszont már eléggé álmos voltam. Quackity vállára hajtottam a fejem, és szép lassan elaludtam.
Reggel arra keltem fel hogy valaki megsimítja az arcom. Alex volt az. Már száz ágra sütött a nap.
- Mindjárt ott vagyunk - mondta izgatottan mosolyogva. Ezen én is elmosolyodtam, de gyomorgörcsöm is lett ahha.
Amikor leszálltunk én még full kómában voltam, konkrét Quackity vezetett kézen fogva.
- Fel kéne már kelned, nem gondolod - nézett rám vigyorgva.
- Fránya időeltolódás, otthon ilyenkor aludni szoktam - motyogtam, miközben a hotel felé tartottunk. London nagyon szép volt. Egy álmom volt ide eljutni, és itt is vagyok. Nem hiszem el. És pont Quackityval. Azért kicsit izgulok a Wilburral való találkozástól, de nagyon hiányzik már. Igaz mint csak barát. De azért meg is közel áll hozzám.
Amikor odaértünk az egyébként hatalmas hotelhoz, a recepción megkaptuk a kulcsokat. Felmentünk. A 456-os szoba volt a miénk, így azt megkerestük. Quackity kinyitotta az ajtót, nekem meg leesett az állam. AZTAKURVA EZ LUXUS. Mármint, ezt így... what...ez kurva szép.
A hotel úgymond egy felhőkarcoló volt egyben. Üvegfala volt így csodás kilátás nyílt a városra az ágyból. Egy szoba volt egy kis konyhával és egy wc-vel. Körbe futottam és mindent megnéztem. Ahh csak egy kicsit nézett hülyének a fiú.
-Quackity - ugrottam rá. - Ez csodálatos. - jó lehet kicsit túlreagálom, de még életemben nem láttam ilyen szép helyet. Wow.
- Örülök hogy tetszik - nyomott egy puszit a hajamba. Leszálltam róla, és bevittem a bőröndöket a szobába. Leültem az ágy szélére és onnan bámultam ki a nagy ablakon.
Kis idő után a fiú mellém ült, és már ketten bámultunk ki az ablakon. Csodás.
- Quackity.... - néztem rá.
- Alex - vágta rá.
- Jó akkor Alex...
- Igen? -
- Tudod, sokat gondolkoztam ezen és nem jutottam sokra úgyhogy megkérdezem - motyogtam.
- Mond már - türelmetlenkedett a fiú, mire csak elmosolyodtam.
- Szóval csak ez érdekelne hogy miért én? I mean tudod te mennyi fanod van és mennyien rajonganak érted? De te mégis engem választottál, és ez nagyon foglalkoztat hogy mi fogott meg téged bennem, hogy most itt lehetek veled.? - döntöttem a vállára a fejem.
-Well a válasz egyszerű drága....
Words: 481
*Bocsánatot kérek hogy ilyen rövid és kissé unalmas rész lett, a kövi nem lesz ilyen esküszöm. *
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed