Layla és Sapnap kézenfogva jöttek felénk. A barátnőm arca, csak úgy ragyogott és már rég nem láttam ilyennek.
- Ha összetöröd, kinyirlak - néztem komolyan Nickre. Mindenki elnevette magát.
Quackity elengedte a kezem. Megértem miért, de azért fájt. Ezután elmentünk enni, de Karl és George nem evett, ugye. Miután megettük a fiúk hazakísértek.
- Köszönöm ezt a mait - mosolyogtam Quackityre.
- Én is - mosolygott rám vissza, majd a derekamnál magához húzva átölelt. Hosszú ölelés volt. Amíg tartott, pont láttam hogy az újdonsült pár, épp lekapja egymást. Irtó cuki volt.
Miután elengedett, adott a homlokomra egy puszit és Laylával együtt beszaladtunk a házba.
Lefürödtünk és bementünk a lány szobájaba beszélgetni.
-Mindent mesélj el hogy volt - mosolyogtam a lanyra izgatottan.
- Jó jó. Na szóval, annyi volt hogy, elvitt egy helyre ahol sokat beszélgettünk, és kiderült hogy sok közös van bennünk és aztán a tűzijáték közben megcsókolt. - mesélte vörös fejjel.
- aww ez irtó cuki - öleltem meg.
-Jah, amíg ti itt szerencsétlenkedtek, addig mi össze is jövünk.
- Quackitynak nem is tettszem. Nem fogunk összejonni akármennyire is szeretem. Csak barátként tekint rám. - sóhajtottam.
- Hát, ez a kép mást mond. - mutatott egy kepet a telefonján. Ez akkor készült amikor Alex egy homlok puszit adott. Nagyon cuki volt. Megkértem hogy küldje át.
Beállítottam háttérképnek, aztán kiraktam insta storyba is.
"@quackity I need him <3"
Ezután visszamentem a szobámba és telefonoztam egy kicsit. Láttam hogy Quackity is megosztotta azt a storyt amit én raktam ki, így a követőim száma rohamosan nőni kezdett. Hát ha eddig nem voltam híres, ezután az leszek. Persze nem azért csinálom ezt az egészet. Természetesen nem érdekel hogy milyen híres. Szeretem. És az a tudat hogy olyan információkat tudok róla, amiket csak nekem mondott el, ez csak erősíti bennem a szerelmet.
Ilyen és hasonló gondolatokkal aludtam el...
Reggel ahogy felébredtem, csináltam kávét. Megittam és felkapartam magam. Laylával ma állatkertbe megyünk. Aztán Quackity írta hogy menjenek fel hozzá, délután egy kicsit.
Miután a legjobb barátnőm is felkelt, elindultunk az állatkertbe.Kedvenc helyem. Már régen voltam itt.
Mindent megnéztünk. Csodálatos volt.
Már keményen 3 ora volt amikor hazaértünk. Alexhez 4 órakor megyek, úgyhogy még van időm. Megnéztem a közös streamünket. Realizáltam hogy úgy viselkedtem mint egy pick me girl😃👍( ez egy szarkazmus emoji értitek)
Jajj szegény fejem, mit hoztam magamra. Most aztán azthiszik hogy egy pick me vagyok, közbe nem is. Ahjjj de okos vagy Zoe Bright.
Miután végeztem, már ideje volt indulni. Layla Sapnaphez ment, így bezártam az ajtót és elsétáltam Quackityhez. Kb az ajtóban állva realizáltam hogy Will itt lesz nála 1 hétig. Most hazamegyek. Nem. Nem fordulatok vissza. De mi van ha.... NINCS MI VAN HA.
Bekopogtam. Szerencsére Willbur nyitott ajtót. Várjunk... WILLBUR? Oh gosh elájulok... ok no panic...
Words : 444 <3
*In my dream*
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed