Gyors átöltöztem, mert még mindig a tegnapi ruhámban voltam, csak a pulcsit tartottam magamon, mert az még mindig Quackity-é volt, amit nem kért vissza hanem azt mondta h tartsam meg, majd valamikor visszaadom neki. Nos ettől majd kiugrottam az ablakon, de tartottam magam.
Layla kikészítette a nagy hangszórót és a piákat. Először játszottunk. Felelst vagy iszol. A másik kérdez, ha pedig nem válaszolsz rá, akkor innod kell abból amit a másik választ. Ez elég jó kezdésnek. Igazából én nem sokat ittam, mivel nem sok titkom volt Layla előtt, és boldogan vettem észre hogy Layla is a legtöbb kérdésemre válaszolt.
Kicsit már részegek voltunk, de azért még tudtuk hol vagyunk és hogy éppen mit csinálunk. Layla berakott egy táncolós zenét, és arra ráztuk magunkat, miközben ittunk. Főleg én. Lala nem szeret annyira berugni. Na de én, árról nos ne is beszéljünk szerintem. Haha.
Már szinte holt részeg voltam, és a világomról sem tudva ültem a nappali közepén. És röhögtem. Nem tudom min, de nagyon vicces lehetett ugyanis halálra röhögtem magam. De tényleg. Na nem baj.
Ez addig így ment, amíg a barátnőm oda nem jött hozzám és a kezembe nyomta a telefont.
*Layla szemszöge*
Igen, tudom hogy ezt meg fogja bánni. Igen tudom hogy ezt én is meg fogom bánni, de részeg. Itt az alkalom. Amúgy is már unom őket nézni ahogy szenvednek egymással. Főleg úgy hogy mi egy nap után összejöttünk Nickel. Ők miért nem tudnak? Na mindegy majd én elintézem.
- Nyisd meg a beszélgetést Quackityval. - mondtam a holt részeg lánynak. Mivel azt sem tudta hol kell bekapcsolni a telefonját, átvettem tőle. Még jó hogy tudom a kódját. Tippelhetek mi az. Quackity. Hmm találó.
Gyors megkerestem az instát, és beléptem a "Quackity" beszélgetésbe.
Ezután visszanyomtam a telefont a kezébe.- Most szépen írod amit mondok. Oké? - fordultam felé. Bólintott, bár szerintem azt sem tudja mire. Legalább engedelmes amikor részeg.
- Írjad. Hogy : Come on fuck me Emo boy. - diktáltam be neki. Megpróbálta beírno, de ez lett belőle : "Cum in fivk mw emi bpy". Ooo oké, de az a cum az elején mindent visz. Gyors kijavítottam, és raktam hozzá, egy ilyen fejet : 😏.
Kicsit hezitáltam, de vegül elküldtem neki. Majd azt mondom Zoenak hogy ő volt. Ami igazából félig igaz nem? De.
Ezután kikapcsoltam a telefonját, bármennyire is érdekelt a válasz. Majd szenvedjen ő holnap.
Ezután még egy csomó ideig buliztunk, plusz összetörtünk, egy pár poharat mert megcsináltuk az abcdefu trendet tiktokra. Meg véletlenül is összetörtünk egy vázát, amit anyámtól kaptunk. Na mindegy ez most nem lényeg.
A lényeg hogy Zoe meg fog halni ha meglátja hogy mit küldött neki, és amikor rájön hogy én mondtam neki na akkor én is meghalok. Haha. Vicces, de tényleg.
Ezután mind a ketten bealudtunk.
Reggel természetesen én keltem fel hamarabb, és mindent összetakarítottam. Még magamat is. Épp nagyban kávéztam a konyhában, amikor meghallottam Zoe sikítását.
- LALAAAA - most meg fogok halni.
Words : 484
* Köszönöm az ötletet : @sweetie_Lina <3
ez most tényleg kellett.*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanficIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed