Kínosan elmosolyodtam és odasétáltam a padon ülő fiúhoz.
- Látom jól szórakozol. - forgattam meg a szemem.
- Persze. Épp kifutottad a lelked csak azért hogy láthass engem. - vigyorgott rám. Elpirultam. De kurvara. Vörös volt az arcom.
- Ez..... Nem igaz..... vagyis... na jo igaz, de nem miattad futottam - vágtam rá.
- Akkor miért?
- Hát mert.....kergetett egy... medve nem! Egy kutya - nevettem el magam kínosan.
-Aha - végig mért. Én még mindig vörös fejjel álltam előtte. Végül felállt, megfogta a derekam magához húzott és megölelt. Oké...... AHHHHH. Lehetek mostmár egy fangirl?AHAHAHAHSUBD. Oké elég volt.
Elengedett.
- Sétáljunk. - indult el én pedig mentem mellette. - Szóval mesélj magadról. - nézett rám. Nagynehezen belekezdtem az érdekes életem mesélésébe, de aztán rövidre fogtam.
- Szóval ennyit rólam - vontam meg a vállam.
- Azthiszem rólam mindent tudsz - vigyorgott rám.
-Nem ér kihasználni hogy a fanod vagyok - löktem meg a vállammal. - Amúgy meg a magánéletedből semmit sem tudok.
-Mi? Azt akarod tudni hogy hány barátnőm volt-e? Vagy esetleg hogy szűz vagyok-e még? - vonta fel az egyik szemöldökét. Elnevettem magam.
- Persze hogy nem. De mondjuk a családodról mesélhetnél, vagy mondjuk a streamelésen kívüli életedről. - belekezdett. Mindent elmondott. Már nem tudtam hova raktározni ezt a sok új információt.
- Ennyi. - zárta le végre. Szeretem meg minden, de ez most túl sok volt. Ezt így mind egy emberrel történt? Huh.
-Wow - ennyit nyögtem ki. - Well asszem már mindent tudok rólad - nevettem el magam, mire a fiú egyetértően bólintott.
- Nem jössz át? Mondjuk streamelhetnénk. - MI? ÉN QUACKITY STREAMJEBEN? WUT? EZ REAL? OKE HUH NYUGI. Nyugi.
-Oké, végülis van időm. - próbáltam megvonni a vállam lazán, de a fiú kinevetett. - Most mi van?
- Az hogy vicces ahogy próbálsz laza lenni, közben pedig erre vágytál mindig. - vigyorodott el.
-Ez... jó lehet hogy igaz..de fejezd be - motyogtam vörösen.
-Bocs Bocs - nevette el magát.
Elsétáltunk a házához. Sima lakás a 2.ik emeleten. Viszont belül nagyon szép volt. És a szoba ahol streamel. Minden álmom volt ide eljutni, de már megint új álmot kell. keresnem. Ez a pali egy isten. Oke huh.
- Nyugodtan nézz körül. Csinálok kávét - mondta és kiment. Azonnal tanulmányoztam mindent a szobában. A streamer felszereléseit meg mindent. Nagyon jól nézett ki. Végül beleültem a székébe és elővettem a telefonom.
Írtam Laylanak hogy nem megyek egy darabig haza, és hogy nézze Quackity streamjet. Persze hogy azt válaszolta hogy nem nézi, de ez van.
Bementem az instagramra és lefotoztam Quackity gépét.
"@quackity. Kinek a gépét csórom el mindjárt? 😏"
Kiraktam storyba. Be akartam kapcsolni épp a gépet, sunyiba amikor bejott a szobába.
- He, ha most hazahoztalak és ki akarsz rabolni akkor megbanod. - nézett rám komolyan, de amint meglátta az ijedt fejem azonnal elnevette magát.
- Csak vicc volt-nevetett- látnod kellett volna magad.
- Jól van, hagyjal mar - durcáztam be.
- Kész a kávé - odaadta az egyik csészét, ő pedig leült az ágyára és ott kortyolgatta.
-Szóvaaal, milyen streamet tervezel? - néztem rá.
- Ylyl (you laugh, you loose). Úgyis akartam már valakivel, de mindenki elfoglalt volt. Ugyhogy most veled csinálom meg -
- Tökéletes. - mosolyogtam és kiittam az utolsó kortyot is.
Kivitte a csészéket aztán visszajott és mindent beállított a streamhez. Ennyire még életemben nem izgultam. Már az ájulás szélén voltam amikor megszólított.......
Words : 518
*Ne is reménykedj*
YOU ARE READING
Its started with a hug...||Quackity ff. |
FanfictionIgen, mindegy egy öleléssel kezdődött. Csupán egy fan voltam, aztán lassan az élete része lehettem. - Quackity x Oc - Language: Hungarian - Curse words - Completed