1

3.3K 90 21
                                    

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar 🐢💘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar 🐢💘

2013- Deniz

(Deniz 20, Kerem 16)

Karan ve Savaş'ın sınıflarından çıkmasını beklerken sıkıntıyla ofladım. Sözde dersleri yarım saat önce bitecekti. Hocamı bırakmamıştı yoksa bizimkiler bir yere mi takılmıştı?

Cebimdeki telefonu çıkarıp Karan'a nerede olduklarına dair kısa bir mesaj attım.

Liseden beri yakın arkadaştık. Karan ve Savaş bana göre daha haylazlardı. Sadece bana göre değil baya haylazlardı. Nasıl oldu da aynı üniversiteyi pardon direkt üniversiteyi nasıl kazandılar anlamış değilim.

Sonunda fakülteden çıkan Karan ve Savaş'ı görünce oturduğum yerden kalktm.

"Bir an hiç bitmeyecek sandım ders."

"Gel bir de onu bize sor Deniz."

Savaş, Karan'la ortamıza geçip kollarını omuzlarımıza koydu.

"Ee ne yapıyoruz?"

"Önce bi bizim eve uğrayalım. Kerem dönmüş."

"Tatile mi gelmiş?"

"Yok temelli dönmüş."

Kerem, Karan'ın ondan üç yaş bendense dört yaş küçük kardeşiydi. Ailesi liseyi yurtdışında okumasının onun için iyi olacağını düşünmüş ve oraya yollamıştı. Üç yıldır düzgünce görmüyorduk onu.

"Niye dönmüş?"

"Bilmiyorum ki. Annem çıldırmıştır kesin."

Annesi ile Kerem'in arası ortaokuldan beri iyi olmamıştı. Sebebini anlayamadım hiçbir zaman. Kerem ile aramız pek iyi değildi. Ben ona ne zaman yaklaşsam, abilik yapmaya çalışsam hep beni itiyordu. O yüzden ona bu konuda bir şey soramamıştım , Karan da anlatmamıştı.

Karanlara geldiğimizde evde ölüm sessizliği vardı adeta. Annesi salonda oturmuş sinirli bir şekilde bacağını sallıyordu. Ablası kapıya yaslanmış öylece annesini izliyordu. Babası ise gayet sakin bir şekilde oturuyordu.

"Ben bir annemlere bakayım."

Karan'ı kafa sallayarak onayladıktan sonra Savaş'a döndüm.

"Lavaboya gideceğim."

"Tamam. Ben de Karan'ın yanında gideyim bir şey olursa yardım ederim."

"Tamam."

Karşıdaki merdivenlerden yukarıya çıktım. Lavabo işi tamamen yalandı. Kerem'i aşağıda göremediğim için yukarıda olabileceğini düşünmüştüm. Onunla konuşmaya çalışacaktım ve o beni yine itecekti. Ama en azından şansımı denerdim.

Karşımdaki odanın kapısını tıklattım. İçeriden ses gelmeyince yavaşça içeriye girdim.

Kerem sırtını yatağa dayamış, yerde oturuyordu. Herhangi bir şey demeden yanına gittim ama oturmadım. Onu en son gördüğüme göre baya çökmüştü. Kafasını bana çevirdi.

Deniz&Kerem//bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin