Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️
Deniz
Son hastada odadan çıktıktan sonra şakaklarımı ovarak masaya oturdum. Bugün o kadar yoğun değildim aslında ama aklım Kerem'de olduğu için zihnen yorulmuştum.
Yemek yedi mi? Evde durumlar nasıl?Karan ona ters bir şey diyor mu?
Bütün bunlar kafamın içinde dönerken günlük hayatıma devam etmek zordu.
Telefonumu cebimden çıkarıp Alya'ya Kerem'in bugünkü randevusuna gelip gelmediğini öğrenmek için mesaj attım. Çok geçmeden gelen olumsuz yanıtla derin bir nefes aldım.Kırk defa uyarmıştım, randevularını aksatmayın diye. Daha bir ay olmuştu ve Kerem randevusuna gelmemişti.
Rehberden Kerem'i bulup aradığımda bir süre çaldıktan sonra telefon açılmadı. Hâlâ bana kızgındı. O yüzden açmadığını düşünmek istiyordum. Bu sefer Karan'ı aradığım. Neyseki o açmıştı.
"Doktora gelmemişsiniz."
"Kerem nerde?"
Açar açmaz ikimizde aynı anda konuşmuştuk. Karan'ın Kerem'in yerini bilmediğini fark ettiğim anda hızla yerimden kalktım.
"Ne demek Kerem nerde? Çocuğa bakamadın mı Karan?"
"Evi üstüne mi kitleseydim Deniz? Doktora götürmek için geldiğimde yoktu evde. Şimdi de telefonlarımı açmıyor."
Daha fazla Karan'la muhattap olmak istemediğim için telefonu kapattım. Önlüğümü çıkarıp ceketimi giydikten sonra hızla odamdan çıktım.
Ya yine kriz geçirdiyse ve o an yanında kimse yoksa?
Hastaneden kendimi dışarıya attıpımda derin bir nefes aldım. Aldığım nefes sanki ciğerlerime ulaşmıyormuş gibi hissediyordum. Dışarıdan nasıl görünüyordum bilmiyorum ama ambulans bekleyen hemşirelerden biri bana doğru gelmeye başlamıştı.
"Doktor bey, iyi misiniz?"
"Evet. Evet iyiyim sağol."
"Pek iyi durmuyorsunuz. Emim misiniz?"
"İyim. Gelecek hastaya yardım edin."
"Yardım edebileceğimizi sanmıyorum ona."
"Niye?"
"Boğulma. Bırakmış kendini denize. Son anda fark edip aramışlar. "
"Hastayı daha görmeden kesin karar vermeyin."
Biz hemşire ile konuşurken ambulans gelmişti. Ambulansın içinden inen sağlık görevlisinin söyledikleriyle hızlı adımlarla onlara doğru yürüdüm.
"24 yaşında erkek. Cebinden kimliği çıktı."
Sedye içeriye giderken sağlık görevlisinin elindeki kimliği aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz&Kerem//bxb
General FictionDeniz, beyaz kadar masum ve iyiken Kerem, siyah kadar kirli ve arsızdı. Onları bir araya getiren ise aşktı. uyuşturucu kullanımı ve cinsellik içermektedir Özgür'deki Kerem ve Deniz'in hikayesi